پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روز قدس تیر خلاصی بر پیکر مطرح کنندگان شعار "نه غزه نه لبنان" بود

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: روز قدس امسال اتمام حجتی برای فتنه گرانی بود که شعار "نه‌ غزه نه لبنان" را مطرح کردند.

محمد حسین پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تشکر از حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی(ره) به نام مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان نامگذاری شده است یک تدبیر هوشمندانه برای اتحاد امت مسلمان است و هر سال پرشورتر و عظیم‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و این نشان میدهد که رویش‌های نوین انقلاب اسلامی، انقلابی‌تر از پدر خود در صحنه مقاومت حضور دارند.

پرکره همچنین ادامه داد: البته روز قدس امسال علاوه بر اینکه همچون گذشته پیامی جهانی به دنیا مخابره کرد، یک تذکر و اتمام حجت داخلی نیز در پی داشت و آن هم خلق 9 دی دیگری بود تا فتنه گرانی که شعار "نه غزه نه لبنان" را مطرح می‌کردند بدانند در میان مردم جایگاهی ندارند.

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور ‌آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این راهپیمایی تیر خلاص دیگری بر پیکره جریان برانداز بود و یاران خاتمی برای همیشه باید از صحنه سیاسی کشور فاصله بگیرند و گرنه همیشه باید شاهد تکرار این افتضاحات باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار