جهت هماهنگی برای هزینه بودجه 10 درصدی ورزش همگانی فدراسیون ها؛

نمایندگان 11 فدراسیون ورزشی با صیدانلو دیدار کردند

نمایندگان 11 فدراسیون ورزشی جهت هماهنگی برای هزینه بودجه اختصاصی وزارت ورزش و جوانان به ورزش همگانی فدراسیون ها با مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از پیگیری های شعبانی بهار معاون ورزش همگانی و موافقت  گودرزی برای گسترش ورزش همگانی در بین فدراسیون های ورزشی، 10 درصد طبق بودجه های قبلی فدراسیون ها به بودجه های سال جاری فدراسیون ها اضافه شد و  روسای فدراسیون های ورزشی ملزم شدند تا پس از جلسات و امضای تفاهم نامه این 10 درصد از بودجه را فقط در بخش همگانی هزینه کنند.
 
در این جلسات صیدانلو مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی به نمایندگان و روسای فدراسیون ها تاکید کرد که این پول حتما باید در بخش همگانی در طول فصل وطبق تقویم ورزشی که به این معاونت و دفتر ارسال تا هزینه شود.
 
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در همین راستا ظرف 30 ساعت گذشته با نمایندگان و روسای 11 فدراسیون نجات غریق، بولینگ و بیلیارد، کبدی ،کشتی ،اتومبیل رانی و موتورسواری، ناشنوایان، اسکواش، تنیس روی میز، کوه نوردی، ژیمناستیک وانجمن های ورزشی دیدار و گفت و گو کرد.
 
پیش از این نیز صیدانلو با نمایندگان 6 فدراسیون والیبال،جودو ،تکواندو ،کونگ فو ،هندبال وکاراته دیدار های جداگانه ای داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار