اردبیل/

آمادگی کامل اردبیل برای پذیرایی از مسافران تابستانی

فرماندار اردبیل گفت: تمامی دستگاه‌های خدماتی، بهداشتی، نظارتی و انتظامی آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران تابستانی را دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی دیروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی شهرستان اردبیل اظهار داشت: با فرا رسیدن عید سعید فطر و تعطیلات پیش‌رو انتظار می‌رود شهرستان مرکز استان شاهد سفر مسافران کثیری از اقصی نقاط کشور باشد.

وی با تاکید بر توسعه سرویس‌های بهداشتی، آب شرب مورد نیاز مصرفی، نظارت منظم و مستمر بر اماکن گردشگری و افزایش کیفیت خدمات‌دهی گفت: لکه‌گیری و مرمت آسفالت بعضی جاده‌ها و معابر پرتردد گردشگری و برداشت نخاله‌های حاشیه جاده‌ها همچنین رسیدگی فوری نسبت به مسیر منطقه توریستی آب درمانی سردابه و منطقه گردشگری دربند هیر، بر آمادگی هر چه بهتر دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و جذب مهمانان تابستانی با هدف بالا بردن مدت اقامت بیشتر در شهرستان که وابسته به کیفیت پذیرایی و افزایش برخورد شایسته در میزبانی موفق از گردشگران خواهد بود، باید به طور جدی پیگیری شود.

فرماندار اردبیل از آمادگی آموزش و پرورش ناحیه یک و دو با 54 مدرسه و 531 کلاسبرای اسکان فرهنگیان خبر داد و افزود: عوامل اجرایی آموزش و پرورش نیز با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مناسب آمادگی کافیبرای استقبال از فرهنگیان و حتی سایر مسافرانبرای اسکان در مدارس را دارند.

زنجانی در ادامه بر نصب بنر و علائم راهنمایی مسافران در مکان و مسیر مناسب اشاره کرد و گفت: از 109 پارک، هفت پارک بزرگ اردبیل نیز آماده پذیرایی از میهمانان با هماهنگی دستگاه‌های مسئول با شهرداری و عوامل انتظامی هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.