معصومی: فعلاً قصد خداحافظی کشتی ندارم/هر کجا به وجودم نیاز باشد درنگ نمی کنم

دارنده مدال نقره جهان در آستانه 38 سالگی گفت:برای خداحافظی از دنیای کشتی برنامه دارم اما فعلاً قصد خداحافظی ندارم.

 فردین معصومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد قصد داشتم از دنیای کشتی خداحافظی کنم اما آقای میر علی مدیر عامل تیم ثامن الحجج(ع) از من خواست که فعلاً ار تصمیمی که دارم منصرف شوم،من نیز از آنجایی که احترام زیادی برای او قائل هستم پذیرفتم.
 
وی در پاسخ به این سوال که همچنان قصد دارد برای دوبنده تیم ملی تلاش کند گفت:تصمیم جدی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارم،به دنبال فرصت مناسبی هستم تا در یک رویداد مهم و در سالن مسابقات جلوی چشم تماشاگرانی که سال ها از من حمایت کردند به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.
 
دارنده مدال برنز جهان درباره این که برنامه ای برای حضور در عرصه های دیگر در کشتی دارد گفت:از آنجایی که من هر چه دارم از کشتی است به طور حتم تمام هدفم خدمت در این رشته است و مطمئن باشید هر کجا به وجودم نیاز باشد لحظه ای درنگ نخواهم کرد.
 
عضو کمیته فنی مسابقات کشتی ساحلی در خصوص برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی در چمخاله اظهار داشت:حضور قهرمانان و عنواداران کشتی آسیا و کشور در مسابقات کشتی ساحلی نشان از سطح بالای این رقابتها داشت،از طرفی میزبانی شایسته شهر چمخاله استان گیلان و همچنین حضور پر شور تماشاگران بر جذابیت این رقابتها افزوده بود که جا دارد همین جا از فدراسیون کشتی به دلیل اهمیت دادن به ورزش های بومی و محلی تشکر ویژه ای داشته باشم.
 
وی افزود:اهمیت دادن به ورزش های بومی و محلی چون کشتی ساحلی کمک زیادی به ترویج کشتی خواهد کرد و هر چقدر علاقه مندان به این رشته در سراسر کشور بیشتر شود موفقیت های بزرگ، بهتر و بیشتر به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، چمخاله ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار