نعمتی: تا مسابقات اینچئون به آمادگی کامل می رسم

بانوی کماندار طلایی پارالمپیک ضمن ابراز امیدواری از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی 2014 اینچئون، گفت: در تلاشم بار دیگر برای کشورم افتخارکسب کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ زهرا نعمتی با اشاره به اردوهای تدارکاتی تیم ملی اظهار کرد: هم اکنون در قالب اردو تمرینات خود را پیگیری می کنم و هنوز به اوج آمادگی کامل نرسیده ام.
 
وی افزود: امیدوارم تا روز مسابقه از آمادگی لازم برخوردار شوم و بار دیگربرای کشور عزیزم افتخار کسب کنم.
 
بهترین ورزشکار جهان منتخب از سوی "اسپورت‌آکورد" سطح ورزشکاران این دوره از رقابت‌ها را بسیاربالا عنوان کرد و گفت: بیشتر رقیبان من در تیراندازی با کمان ورزشکاران المپیکی هستند.
 
نعمتی ادامه داد: با توجه به این که قدرت های جهان در این رشته نظیر چین، ژاپن و... بیشتر آسیایی هستند و میزبان یکی از مهم ترین رقیبان ما است باید با تلاشی مضاعف خود را برای مسابقات آماده کنم.
 
کماندار طلایی پارالمپیک در پایان خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز کشورم می خواهم بار دیگر با دعای خیر خود کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی و پارآسیایی را مورد لطف خود قرار دهند.
 
انتهاي پيام/
 
زهرا نعمتی نخستین و تنها زن در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در سطح المپیک و پارالیمپیک شده است. او هم‎چنین، در ۲۹ می ۲۰۱۳ (۸ خرداد ۱۳۹۲) در مراسم کمیته بین‎المللی المپیک در سن پترزبورگ روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالیمپیک ۲۰۱۲ لندن از سوی «بنیاد بین‎المللی اسپورت آکورد» شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار