تلاش داعش برای آسیب زدن به چهره اسلام

داعشی ها به محض اینکه در عراق مستقر شدند، شروع به کشتار مخالفان خود، اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کرد، ترک و عرب کردند و شنیع ترین جنایت ها را که حتی هیتلر در حق یهود مرتکب نشد، در حق شهروندان عراقی مرتکب شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی عراق"؛ برای ما مسلمانان بسیار دردآور است که چهره اسلام توسط گروه تروریستی داعش، تخریب می‌شود؛ آنها خیال می کنند، با اعمال جنایتکارانه خود، شریعت الهی را در روی زمین اجرا می کنند، ولی گویا نمی دانند، چنانچه به اعمال جنایتکارانه و خونین خود به اسم اسلام، ادامه دهند، موجب نابودی آنها خواهند شد. دین مبین اسلام، در هیچ کجای دنیا با زور شمشیر انتشار نیافته است، بلکه آن با دعوت صلح آمیز و رحمت و عطوفت که پیامبر اکرم(ص)، آن را اساس دین قرار داده است، انتشار یافت.

اسلامی که داعش، داعیه آن را دارد، ماهیتاً با اسلام ناب محمدی(ص)، تفاوت بسیار زیادی دارد. اسلام حقیقی که بیش از یک ملیارد انسان بدان ایمان دارند، مبنای آن هدایتگری، مساوات، رحمت، موعظه و بخشش است، اما اسلام داعش، با تمام این اصول و مبانی مخالف است و به اجبار و کشتار که نه قرآن و نه  سنت و نه هیچ یک از پیشوایان صالح شیعه و سنی به چنین چیزی سفارش نکرده و بلکه از آن منع کرده است، می خواهند اسلام ساختگی خود را به مردم تحمیل کنند.

قرن‌هاست که مسلمانان، با وجود اختلاف مذاهبشان، در کنار یکدیگر، با صلح و صفا زندگی می کردند و بلکه پیروان دیگر ادیان الهی نیز در میان آنان و در امنیت کامل، زندگی می‌کردند. 

زندگی در عراق بر همین منوال ادامه داشت تا اینکه داعشی ها که فقط زبان شمشیر را می فهمند، وارد آن شدند. به محض اینکه در آنجا مستقر شدند، شروع به کشتار مخالفان خود، اعم از شیعه، سنی، مسیحی، کرد، ترک و عرب کردند و شنیع ترین جنایت ها را که حتی هیتلر در حق یهود مرتکب نشد، در حق شهروندان عراقی مرتکب شدند؛ بلکه آنها اعتقاد دارند کشتار مردم عراق، نسبت به کشتار صهیونیست های اسرائیل، اولویت دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوه حضرت ادم
۱۰:۴۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
صهیونیست ها خالق این سنا ریو هستند و با این گروه خبیث وخشن اسلام را دین هولوکاستی معرفی میکنند تا هر کجای دنیا هر مسلمانی در گرفتاری ونابودی قرا ر گرفت کمکی باو نشود ومستحق مرگ باشد
خداوند حامی دین خود است و همه این وحشی های نا جوانمرد کثیف دست پرورده صهیونیست ها را نابود میکند و در آ ینده شاهد خواهیم بود
کودکان در غزه قتل عام میشوند ولی این نابکاران مساجد شیعیان وکلیساهارا خراب میکنند؟؟؟
آخرین اخبار