روز قدس در خون7/

سی ان ان: راهپیمایی امسال روز قدس در ایران با خشم بیشتری از اسرائیل همراه است

سی ان ان اعلام کرد راهپیمایی روز قدس امسال ایران با خشم بیشتر از اقدامات اسرائیل همراه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، خبرنگار این شبکه در تهران گفت: ما در مرکز تهران و در اواسط خیابان انقلاب هستیم. چند دقیقه پیش راهپیمایی روز قدس در تهران شروع شد. روز قدس از سال 1979 شروع شد تا در این روز همبستگی با مردم فلسطین و مخالفت با اقدامات اسرائیل در اشغال سرزمینهای فلسطینی نشان داده شود. در چند ساعت دیگر، چندین راهپیمایی و تظاهرات در ایران برپا می شود و اقدامات سران اسرائیل محکوم می شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال در بحبوبه جنگ بیرحمانه ای برپا می‌شود که در غزه در جریان است. تصاویر زنده از راهپیمایی روز قدس را در تهران مشاهده می کنید. روز قدس امسال توجه زیادی جلب کرده است. ما نیز شاهد مشارکت گسترده در این راهپیمایی هستیم.

وی در پاسخ به سوال به اینکه آیا احساسات ضداسرائیلی در راهپیمایی امسال ایران بیشتر از سالهای گذشته است گفت: بی تردید همینطور است. پوسترهای زیادی در این راهپیمایی به چشم می خورد. روی این پوسترها عبارتهایی دیده می شود از این قبیل که اسرائیل تروریست واقعی است. مردم ایران و منطقه از رویدادهای جاری در غزه و کشته شدن غیرنظامیان بیگناه به شدت خشمگین هستند. آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران این هفته سخنانی مطرح کرد و خواستار برگزاری همه پرسی در سرزمینهای اسرائیلی-فلسطینی شد. 

سی ان ان در پایان گزارش داد: این تظاهرات فقط در خیابانهای ایران برپا نمی‌شود بلکه این تظاهرات در کشورهای دیگر نیز برپا می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار