رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران:

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی همه مردم است

فجایع انسانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزهای اخیر شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را از نظر دینی و شرعی وظیفه تمام مسلمانان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اعلام این مطلب افزود:  امسال در حالی روز جهانی قدس فرا می رشد که وجدان های آگاه تمامی مسلمانان جهان اهد یکی از ناجوانمردانه‌ترین نسل کشی های قرن در طول تاریخی است.
 
وی ادامه داد: کشتاری بی رحمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه م ومظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان بی دفاع که نشان می دهد رژیم صهیونیستی ترش از اسلام و اتحاد مسلمانان دارد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه حمله به مردم مظلوم غزه  توسط رژیم اشغالگر قدس با پشتبانی آمریکا است ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جهانخوار و سکوت جوامع بین المللی نسل کشی علیه مردم غزه را انجام می دهد و این اشغالگری و حمایت به بلندای تاریخ است و جان هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ناصحی ضمن اعلام حمایت شورای اسلامی شهر تهران از مردم بی پناه و آوراه غزه  تاکید می‌کند: آنچه از ملت مسلمان ایران بر می آید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سایر ملل مسلمان و آزادیخواه ندای مظلومیت مردم فلسطین و اعتراض خود را به تجاوز صهیونیست ها فریاد بزنند و این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.
 
وی در پایان  تاکید کرد: مردم در روز قدس بار دیگر به خواسته امام حکیم و دور اندیش لبیک اجابت گویند، شاید حکام فرو رفته در خواب غفلت بیدار شوند و به این ظلم و بیدادگری پایان دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فجایع ، غزه ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار