غیبت ایزدپناه در تیم ملی ب؛

2 برد تیم ملی بسکتبال ب در دیدار با جوانان

تیم های ملی بسکتبال ب و جوانان که جام ویلیام جونز و مسابقات آسیایی را پیش رو دارند، دو دیدار دوستانه برگزار کردند. با کنار رفتن ایزدپناه سرمربی تیم ب، کسایی پور هدایت این تیم را در دست داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ب که روز 17 مرداد در جام ویلیام جونز به نمایندگی از ایران شرکت می کند از چند هفته قبل تمرینات مستقل خود را در سالن بسکتبال آزادی آغاز کرده و دراین بین دو دیدار دوستانه نیز با تیم ملی جوانان در روزهای اول و دوم مرداد برگزار کرد که این تیم نیز در حال آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا است.

در حالی که دیدار اول دو تیم با اختلاف زیادی به نفع تیم ب تمام شد، بازیکنان تیم جوانان در بازی دوم نمایش بهتری داشته و با وجود پیش بودن در بسیاری از دقایق بازی در نهایت با نتیجه 62 بر 59 باختند.

فرید اصلانی هم برای اولین بار بعد از مصدومیت برای تیم ب بازی کرد.

هر چند این بازی ها با عنوان دوستانه و میان دو تیم در رده های ملی برگزار می شد اما بازی با خشونت برخی بازیکنان دو تیم باعث برخوردهایی می شد و یکی از بازیکنان تیم جوانان نیز در این میان آسیب دید. چند بازیکن تیم ب هم در بازی اول با مشکلاتی مواجه شده بودند.

ایزدپناه سرمربی تیم ب که از ابتدای اردو در کنار تیم حضور نداشت، همچنان به تمرینات بازنگشته و به احتمال زیاد تیم با هدایت محمد کسایی پور به ویلیام جونز اعزام می شود.

گفتنی است کادرفنی تیم ب درخواست انجام دیداری دوستانه با تیم الف را هم ارائه داده بودند که این درخواست با مخالفت بچیروویچ سرمربی تیم الف مواجه شد.

تمرینات تیم الف از روز شنبه چهارم مرداد آغاز می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دوستانه ، تیم ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار