کرمان/

اعلام آمادگی بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است ، از اعلام آمادگی بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان خوی وحشی گری آنان را به نمایش گذاشته است، گفت: بازنشستگان صنعت فولاد کرمان این جنایات را به شدت محکوم کرده و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

هوشنگ انکوتی با اعلام اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، افزود: ما نشان می دهیم که اگر چه وسعمان نمی رسد اما با حضور پرشور، پاسخ جنایات بی حد و حصر دنیای استکباری را در روز قدس خواهیم داد.

وی با بیان اینکه روز قدس در حقیقت روز وحدت مسلمانان جهان است و در این روز اتحاد مسلمانان به رخ جهانیان کشیده می شود، خاطرنشان کرد: در این روز فریاد " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل" را بلند تر از همیشه سر می دهیم تا آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش بدانند مسلمانان در هر جای جهان که باشند تنها نیستند.

وی به جلسه هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان برای برنامه ریزی مراسم روز قدس اشاره و تصریح کرد: در این جلسه بر حضور گسترده بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان تاکید و بازنشستگان با پیام های متعدد اعلام آمادگی کردند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.