شهرکرد/

ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، خواستار کمک ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان به ملت مظلوم فلسطین، بویژه ساکنان بی‌دفاع و بی غزه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در اطلاعیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، آمده است:  

« روز قدس روزی است که هویت بیش از یک میلیارد مسلمان در سرتاسر عالم باید احیا شود. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است. » (امام خمینی (ره))

بار دیگر تجاوز وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیست به نوار غزه و کشتار مردم بی پناه و بی‌گناه آن سرزمین کوچک و محاصره شده، فجایع تاسف انگیزی را رقم زده و زخمی دیگر بر پاره تن جهان اسلام نشانده است و صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را در معرض خطر جدی قرار داده است. حملات نظامی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می‌پیوندد که کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و لبنان در معرض تهاجم وحشیانه گروه‌های تکفیری از جمله داعش قرار گرفته و رژیم صهیونیستی مدل تکراری استفاده از غفلت افکار عمومی جهان برای نیل به مقاصد پلیدشان را با حملات هوایی به منازل مسکونی رقم زده و صد‌ها زن و کودک را قتل عام کرده است.

مردم غیرتمند و روزه دار غزه، این روزها آماج حملات ناجوانمردانه رژیم تروریست و منحوس صهیونیستی قرار گرفته و مظلومانه به شهادت می‌رسند و در این میان سکوت مجامع جهانی وعلی الخصوص اتحادیه عرب وسازمان همکاری های اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی داغ بی آبرویی وحقارت را بر پیشانی آنها خواهد چسباند.سازمانهای عریض وطویل بین المللی که خود راداعیه دارحقوق بشر قلمداد می کنند تاکنون از هرگونه اقدام باز دارنده سر بر تافتند بلکه برطبل حمایت از ظالم کوبیده اند.

ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و تمسک به روح مقاومت توسط ساکنان شجاع باریکه غزه در مواجهه با جنایات اخیر ستودنی است؛ هم‌چنان‌که مردم و گروه‌های جهادی فلسطین طعم تلخ شکست و سرافکندگی را در جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه به نظامیان صهیونیستی چشانده‌اند، این بار نیز به فضل پروردگار  این رژیم را در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهند گذارد.

ما طلاب وروحانیون بسیجی ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین در غزه، جنایات ددمنشانه رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی را محکوم کرده و آماده کمک رسانی در تمام مسایل مورد نیاز به مردم بی دفاع غزه هستیم و از تمامی ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان می‌خواهیم تا به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان بی‌دفاع و بی پناه نوار غزه بشتابند.

در پایان، ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که با اعتقاد فرمودند: «قدس متعلق به مسلمین است.»، از ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و خصوصاً از طلاب و روحانیون بسیجی می‌خواهیم تا در روز جمعه آخر ماه رمضان (روز جهانی قدس) مانند همیشه به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور فعال و باشکوه در تظاهرات اعتراض ‌آمیز، این جنایات هولناک را محکوم کنند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.