در بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین تاکید شد

مدعیان دروغین حقوق بشر در روز "قدس"رسواتر می‌شوند

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای، از آحاد امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی ایران، برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای، از آحاد امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی ایران، برای شرکت در،راهپیمایی پر شکوهِ روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (صلّی الله عليه و آله و سلّم): مَن أصبَحَ لا يَهتَمُّ بِاُمورِ المُسلمينَ فَلَيسَ مِنهُم ، و مَن سَمِعَ رَجلاً يُنادِي: يا لَلمسلمينَ ! فَلَم يُجِبهُ فلَيسَ بمُسلِمٍ

هر چه از طول عمر پلید و نفرت آورِ صهیونیزم بین‌الملل و رژیم غاصب و تروریست آن می­گذرد، صفحات خونین­تر و دردناک­تری نیز بر کتاب تاریخ فلسطین مظلوم افزوده می­‌شود.

رمضان تلخ مسلمانان در غزّه، آغشته به درد و زخم و فریاد است و حکایت افطارهای معصومانه یک ملت، که تنها طعم خون و خمپاره را احساس کرده است.

چقدر اندوهبار، که شیطان چکمه‌­پوش سفّاک، گلوی فلسطین را می­‌فشارد و غزّه را به غَرقابه آتش و خاکستر بدل می­‌کند، اما دهان دجّال به تحسین و تقویت او گشوده می­‌شود.

فریاد هزاران مادر مظلوم با لگد هیولاهای زمان به اعماق فراموشی پرتاب می­‌شود، مع الاسف، صف پوشالی رسانه‌های غربی به ظاهر حامی حقوق بشر به این فلاکت شرم آور اعتنا نمی‌کند.

شهر در دستِ خطرناک ترین دژخیم است             نوبتی باشد اگر، نوبت ابراهیم است

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس دعوت می‌کند، تا بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت، و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیان حقوق بشر، طنین‌انداز شود.

انشاءالله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم مادران و کودکان غزه را مرهم نهد، و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورد، که "إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ".

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/
 
برچسب ها: بیانیه ، قدس ، ایران ، غزه ، لبنان ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار