حسن‌نژاد در تذکر شفاهی:

شهر مرند با 150 هزار نفر جمعیت فاقد سینماست/ بیمارستان جلفا عملا یک درمانگاه بیشتر نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متأسفانه شهر مرند با داشتن 150 هزار نفر جمعیت سینما ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا در جلسه علنی امروز چهارشنبه 1 مرداد با بیان این فاصله روستاهای شهرستان‌های مرند با رودخانه ارس شش کیلومتر بیشتر نیست گفت: متأسفانه این روستاها علیرغم آنکه گفته بودند با روش "بی‌ یوتی" مشکلات آب شربشان حل می‌شود تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده و آب شرب ندارند.
 
وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: وی علیرغم آنکه در سفر اخیرش وعده داده بود هیچ کدام از وعده‌هایش عملی نشده و محور جلفا و اصلان دوز عملا خوابیده است و همین امروز محور مرند جلفا 5 نفر کشته داده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی در تذکری به وزیر نفت گفت: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به جای آنکه به روستاهای سردسیر که در مسیرصعب‌العبور قرار دارند گازرسانی کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی‌اند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی در تذکری به وزیر بهداشت تصریح کرد: بیمارستان جلفا عملا یک درمانگاه بیشتر نیست و بیمارستان جدید‌الاحداث مرند علیرغم اینکه یک سال احداث شده است بیماری را پذیرش نمی‌کند. 

حسن‌نژاد همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شهر 150 هزار نفری مرند یک سینما ندارد و قلعه 7هزار ساله مرند در حال تخریب است.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر کشور و هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: حوزه مرند و جلفا با 110 هزار نفر جمعیت 120 کیلومتر با 3 کشور مرز مشترک دارد متأسفانه یک نماینده بیشتر ندارد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: وزیر ، نفت ، مسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار