عیسی‌زاده در تذکر شفاهی مطرح کرد

ضرورت اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای آب شرب 54 روستای آذربایجان غربی

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه روستاهای واقع شده در اطراف دریاچه ارومیه آب ندارند، گفت: وزیر نیرو با 2 میلیارد تومان اعتبار می‌تواند 54 روستای منطقه آذربایجان شرقی را تحت پوشش آب شرب قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب و تکاب در جلسه علنی امروز چهارشنبه 1 مرداد در تذکری به وزرای هیئت دولت گفت: متأسفانه برخی از این وزرا تذکرات را می‌شنوند اما گوش نمی‌کنند و گاها هیئت رئیسه مجلس از آنان حمایت می‌کند.
 
وی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: بیش از 80 درصد کار فیزیکی بیمارستان تکاب، شاهین‌دژ و میاندوآب تمام شده اما تکمیل نشده است و باید هرچه سریعتر تکمیل شود.
 
عیسی‌زاده همچنین اضافه کرد: خانه بهداشت و درمانگاه‌هایی که در منطقه تخته سلیمان که منطقه‌ای پرتردد و آلوده است، باید تکمیل شود و دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی ارتقا پیدا کند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متأسفانه مطالبات مقام معظم رهبری در راستای مسائل فرهنگی در سال حماسه فرهنگی عملیاتی نشده است.
 
 وی همچنین افزود: تأکیدات ریاست جمهوری در هیئت دولت عملیاتی نشده آیا به عملکرد اوقاف نظارت دارید یا باید تحقیق و تفحص مجلس انجام بگیرد. سازمان اوقاف و سازمان‌های دیگری هستند که هیچ گونه در هزینه‌هایشان دخل و تصرفی نیست.
 
عیسی‌زاده در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی آیا وقت آن نرسیده که این نهاد به جغرافیای 280 هزار هکتاری منطقه شاهین‌دژ نظارت کند، آبیاری تحت  فشار، لایروبی رودخانه‌ها، احداث کانال‌های 4 و 5 و خرید گندم باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزیر نیرو خاطر نشان کرد: چه زمانی به دریاچه ارومیه توجه خواهید کرد متأسفانه روستاهای واقع شده در اطراف این دریاچه آب ندارند.
 
وزیر نیرو با 2 میلیارد تومان اعتبار می‌تواند 54 روستای این منطقه را تحت پوشش آب شرب درآورد. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: فرهنگ ، وزیر ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار