شبكه‌های برون مرزی راوی جنایات صهیونیست‌ها در غزه

شبكه‌های برون مرزی صدا و سیما باردیگر با مخابره اخبار واقعی از ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی، در صدر رسانه های جهان قرار گرفتند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبكه تلویزیونی press TV به عنوان یكی از رسانه های پیشتاز در عرصه بین الملل با تولید و پخش اخبار و برنامه های مختلف درباره این جنایت جهانی چهره خونخوار صهونیست‌ها را به مردم دنیا نشان داد.

این شبكه 24 ساعته ، اخبار غزه را در صدر عناوین خبری خود از روز اول حملات اسرائیل بر علیه مردم غزه قرار داد و در 24 بخش خبری كامل با استفاده از تصاویر زنده و 6 خبرنگار در صحنه به نام های اشرف، شانون، اكرم ستری در غزه و حالا الصفا دی، نل بردن و هانا قدیس در دیگر  مناطق اشغالی در هر بخش خبری به طور زنده با شبكه از طریق ارتباط ماهواره ای آخرین تحولات لحظه به لحظه را به اطلاع مخاطبان رسانده و می‌رسانند.
 
این گزارش حاكی است؛ در دور جدید حملات اسرائیل به غزه پرس تی وی تنها شبكه انگلیسی بین المللی است كه جنایات صهیونیست ها را به طور بی وقفه و با استفاده از كارشناسان متعدد و خبرنگاران در صحنه به اطلاع افكار عمومی جهان می رساند.

این شبكه همچنین با راه اندازی سرویس وایبر نظرات بینندگان را به طور مستقیم بر روی نوار كرال منعكس كرده و اعتراض جهانیان به حملات نظامیان اسرائیل به غیر نظامیان فلسطینی بخصوص زنان و كودكان را به طور پررنگی پوشش داده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
اسراییل غده سرطانی است وباید از بین برودبهتراز این حرف چیزی وجود ندارد
آخرین اخبار