مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم خبر داد

دانشگاه خوارزمی در انتظار سرپرست دوم

با توجه به اتمام دوره 6 ماه سرپرستی دانشگاه خوارزمی،‌ سرپرست دوم طی روزهای آینده و بر اساس شاخص‌های آئین‌نامه‌ مدیریت دانشگاه‌ها انتخاب می‌شود.

عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام دوره سرپرستی محمدعلی سبحان‌الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی، تغییرات این سرپرست به زودی محقق می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعاتی مبنی بر انتخاب عبدالرحیم نوه‌ابراهیم برای سرپرستی دانشگاه خوارزمی افزود: هنوز کاندیدای انتخاب دانشگاه خوارزمی مشخص نشده است و مشخص نیست چه کسی سرپرستی این دانشگاه را بر عهده می‌گیرد.

فریدون در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گویا شورای انقلاب فرهنگی بیان کرده که محمدعلی سبحان‌الهی شاخص‌های لازم جهت ریاست این دانشگاه را دارا نیست و اینکه آیا شاخص‌های شورای انقلاب فرهنگی در 6 ماه گذشته تاکنون تغییر کرده که منجر به تغییر سرپرستی این دانشگاه شده است، اظهار داشت: من اطلاعی از شاخص‌های شورا ندارم ولی شاخص‌های شورای انقلاب فرهنگی همان آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ها است و تغییر نکرده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار