جابه جایی 24 ساعته در هیات تکواندوی تهران!

طاهری استعفا داد، شهریاری جانشین شد

شهریاری به فاصله یک روز پس از استعفای طاهری به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان هیات تکواندوی استان تهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هیات تکواندوی استان تهران امروز روی خروجی سایتش از انتصاب زهرا شهریاری به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این هیات پس از استعفای مرجان طاهری از این سمت به فاصله یک روز خبر داد!

زهرا شهریاری سابقه مسئولیت بانوان کمیته آموزش هیات تکواندوی استان تهران و کمیته مسابقات بانوان فدراسیون تکواندو را در کارنامه خود دارد.

طاهری هم از داوران بین المللی تکواندوی بانوان محسوب می شود.

جمشید سهرابی رییس هیات تکواندوی استان تهران درباره این انتصاب عنوان کرد: طاهری خواستار جدایی از هیات تکواندوی تهران بود و دوست داشت بیشتر به فعالیت داوری خود بپردازد.

وی درخصوص انتصاب یک روزه شهریاری افزود: حرف این استعفا از مدت ها قبل بود و ما هم بعد از آن این درخواست را قبول کردیم چون به زور نمی شود که کسی را در سمتی حفظ کرد.

رییس هیات تکواندوی استان تهران با اشاره به مراسم تودیع و معارفه طاهری و شهریاری پس از ماه مبارک رمضان گفت: شهریاری از همین امروز کار خود را شروع کرده و عملکرد وی قبلا هم در کمیته آموزش هیات خوب بوده است، به همین دلیل او را برای سرپرستی نایب رییسی بانوان هیات انتخاب کرده ایم.

او در پاسخ به این سوال که بعد از این انتخاب برخی اعتراضات از سوی اهالی تکواندوی تهران صورت گرفته؟ تصریح کرد: اعتراضی در این مورد نشنیده ام. حرفی از باندبازی هم نیست چون همیشه در این موارد حرف و حدیث های زیادی شنیده می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار