حجت‌الاسلام مظفری مطرح کرد

مردم در راهپیمایی روز قدس مقتدرانه حضور یابند / مسلمانان هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نمی‌کنند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ملت ایران امسال نیز با حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته به کشورهای حامی صهیونیسم اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین را فراموش نکرده و و در کنار ملت فلسطین قرار دارند

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،"حجت‌الاسلام مظفری" رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با اشاره به اهمیت روز قدس و جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: شرکت مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس تاثیر بسزایی در تحولات دنیای اسلام به ویژه منطقه دارد.
 
حجت‌الاسلام مظفری گفت: همه مردم باید در روز قدس برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بهترین حضور را در راهپیمایی داشته باشند.
 
وی با اشاره به وضعیت جهان اسلام افزود: وضعیت امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است بنابراین حضور پرشکوه مردم در این روز با اعلام حمایت از مردم فلسطین بیانگر این است که مسلمانان هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نمی‌کنند.
 
مظفری ادامه داد: مسلمانان جهان وظیفه سنگینی در مقابل مردم فلسطین و غزه دارند و روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین است.
 
رئیس شورای قضائی استان ادامه داد: استکبار برنامه‌های مختلفی از جمله تخریب و به انزوا کشاندن دین اسلام، ایجاد درگیری در منطقه و تغییر نقشه خاورمیانه را در دستور کار دارد و برای اجرای کامل این اهداف شوم مذبوحانه تلاش می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن شرایط امروز دنیای اسلام، اتحاد مسلمانان در جهان بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است.
 
وی در پایان بیان کرد: ملت ایران امسال نیز با حضور مقتدرانه در راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته به کشورهای حامی صهیونیسم اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین را فراموش نکرده و و در کنار ملت فلسطین قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار