نشست 6 فدراسیون ورزشی با صیدانلو برگزار شد

اضافه شدن 10 درصد به بودجه فدراسیون های ورزشی برای هزینه در بخش همگانی 6 فدراسیون ورزشی با حضور در دفتر توسعه ورزش همگانی در تدوین برنامه های خود در راستای بودجه 10 درصدی شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با تلاش های معاونت ورزش همگانی و نظر موافق وزیر ورزش وجوانان 10 درصد به بودجه فدراسیون های ورزشی برای هزینه در بخش همگانی اضافه شد.

پس از این تصمیم قرار است تا فدراسیون های ورزشی با تدوین تقویم هایی وبا نظارت دقیق معاونت ورزش همگانی ودفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان در راستای گسترش ورزش همگانی در رشته های ورزشی خود اقدام کنند.

در اولین نشست صیدانلو مدیرکل دفترتوسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با نمایندگان فدراسیون های والیبال، جودو، تکواندو، کنگ فو، هندبال وکاراته درباره تدوین تقویم های ورزشی همگانی وبودجه 10 درصدی وزارت به فدراسیون ها که باید در بخش همگانی هزینه شود طرفین به بحث وگفتگو پرداختند.

همچنین با انتخاب کارشناسان دفتر توسعه ورزش همگانی برای هریک از فدراسیون ها مقرر شد تا اقدامات جاری فدراسیون ها در بخش همگانی با هماهنگی با این کارشناسان انجام شود.

در این نشست ها درباره تفاهم نامه ای که به زودی بین وزارت ورزش و جوانان وفدراسیون ها برای هزینه 10 درصدی بودجه همگانی نیز بحث وگفتگو شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار