انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شکستن محاصره، فوری‌ترین اقدام در غزه است/ ضرورت پیش‌بینی راهکارهای عملیاتی برای حل بحران غزه

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اجلاس تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین گفت: امیدواریم در این نشست علاوه بر مواضع سیاسی و رسمی راهکارهای عملیاتی هم پیش بینی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به اجلاس تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: این یک اقدام ارزشمند است که از طرف مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.  
 
وی با بیان اینکه مجلس‌ها به عنوان نماد مردم مطرح هستند، تصریح کرد: حضور روسای مجالس کشورهای اسلامی در ایران نشانه همبستگی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین بوده و همچنین نشان دهنده محوریت ایران در دفاع از مردم غزه است.  
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: امیدواریم علاوه بر مواضع سیاسی و رسمی در این نشست راهکارهای اقدام عملیاتی هم پیش‌بینی شود.  
 
انصاری تاکید کرد: حداقل اقدامی فوری که باید درمورد غزه انجام شود، شکسته شده محاصره غزه است تا امکان امدادرسانی به مجروحین ایجاد شود و پزشکان نیز بتوانند آنجا حضور یابند.  
 
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در این نشست اقدامات آنی و فوری صورت گیرد.  
 
اضافه می‌شود، نشست اضطراری تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی یعنی سودان (رئیس قبلی)، ایران (رئیس فعلی) و مالی (رئیس آینده) اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.
 
در این نشست روسای کشورهای مجالس سودان، مالی، سوریه، قطر، ترکیه، فلسطین حضور دارند همچنین نواب روسای مجالس کشورهای پاکستان و عمان و هیئت‌های پارلمانی کشورهای لبنان و کویت نیز حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار