"رابرت داونی جونیور" پر درآمدترین بازیگر مرد

بر اساس فهرست پر درآمدترین مرد مجله‌ی فوریز، "رابرت داونی جونیور" با کسب 75 میلیون دلار در جایگاه نخست این جدول قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از درپ، بر اساس فهرست پر درآمدترین بازیگران مرد مجله‌ی فوربز، "رابرت داونی جونیور" از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 پر درآمدترین بازیگر بوده است و تنها به این دلیل که در فیلم‌های "مرد آهنی" و چندین فیلم کمپانی "مارول" حضوری پر رنگ داشته است.

"رابرت داونی جونیور" از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 هفتاد و پنج میلیون دلار به دست آورده است. باعث تعجب است که پیروزی‌های پشت سرهم "داونی بدون این بود که فیلمی در مدت محاسبه شده از او پخش شود،‌ اما قدرت ماندگار "مرد آهنی" باعث شد که او در سال اخیر هفتاد و پنج میلیون دلار درآمد داشته باشد. "مرد آهنی" ماه می 2013 اکران شد و در ماه‌های بعد گیشه را از آن خود کرد و در فروش جهانی به رقمی معادل یک میلیارد و دویست میلیون دلار رسید.

ستاره‌ی کمپانی مارول "کریس همثورث" با کسب سی و هفت میلیون دلار به خاطر فیلم "شور:دنیای تاریک" تازه وارد این جدول است و در جایگاه پنجم قرار دارد.

"برادلی کوپر" با چهل و هفت میلیون دلار در جایگاه سوم قرار دارد. او در فیلم‌های "خماری قسمت سوم" و "حقه بازی آمریکایی" حضور داشته است. "کوپر" با کران "نگهبانان کهکشان" در ماه آگوست امتیاز بالاتری به دست خواهد آورد اما جایگاه دوم این جدول را "دواین جانسون" با کسب 52 میلیارد دلار به خود اختصاص داده است. "جانسون" هم به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های "سریع و خشن" توانسته موفقیت خود را بدین گونه ثبت کند.

"لئوناردو دی کاپریو" با کسب 39 میلیون دلار جایگاه چهارم را به خاطر بازی در فیلم‌های " گتسبی بزرگ" و "کرک وال استریت" از آن خود کرده است.

ده نفر اول فهرست "لیام نسون" (36 میلیون دلار) "بن افلک" (35 میلیون دلار)، "کریستین بل" (35 میلیون دلار)،‌ "ویل اسمیت" (32 میلیون دلار) و "مبارک والبرگ" (32 میلیون دلار) هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رابرت ، درآمد ، بازیگر ، مرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nasi
۱۴:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
جانی دپ سال 2011 رکورده گینس رو در این زمینه شکاند.....متاسفانه بعد از آن سال، هیچ یک از فیلم هاش فروش نداشت.حیف است که بازیگران خوب و متفاوت کم کم از سینما محو شوند..