خراسان جنوبی /

هزینه کرد 540 میلیارد ریالی محور بیرجند – دیهوک

تاکنون برای اجرای محور بیرجند – دیهوک 540 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه کرد 540 میلیارد ریالی محور بیرجند – دیهوک

تاکنون برای اجرای محور بیرجند – دیهوک 540 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصدی محور بیرجند - دیهوک، گفت: برای اجرای کامل این پروژه، هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مالکی افزود: اعتبار پیشنهادی امسال برای مجموع قطعات طرح باند دوم بیرجند - تربت حیدریه و تربت حیدریه - دیهوک 150 میلیارد ریال است.

وی افزود: این پروژه در شش قطعه تعریف شده که قطعه نخست شامل هفت کیلومتر از این مسیر با 60 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: قطعه دوم این محور 28 کیلومتر است که با 39 درصد پیشرفت فیزیکی 100 میلیارد ریال اعتبار دارد و برای اتمام این قطعه 270 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

مالکی خاطرنشان کرد: قطعه سوم نیز 41 کیلومتر است که 520 میلیارد ریال اعتبار دارد که به مراه قطعه چهارم پروژه که 38 کیلومتر است در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است.

وی افزود: قطعه پنجم پروژه که 61 کیلومتر است به اتمام رسیده و ادامه مسیر که در قالب قطعه ششم تعریف شده و از کیلومتر 176 تا 182 محور گناباد-قاین ، به صورت مشترک با استان خراسان رضوی در حال مطالعه و برگزاری مناقصه است.

مالکی گفت: پیشرفت فیزیکی مجموع پروژه 43 درصد است که تاکنون برای اجرای آن 540 میلیارد ریال هزینه شده و برای اجرای کامل پروژه، هزار و 520 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: در حال حاضر 63 کیلومتر از این پروژه آماده بهره‌برداری است.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.