رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه شکاری در ارتفاعات ارجمند شهرستان فیروزکوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از کشف وضبط یک قبضه اسلحه شکاری در ارتفاعات ارجمند این شهرستان با تلاش ماموران سرمحیط بانی ارجمند خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: ماموران اجرائی سرمحیط بانی ارجمند روز گذشته  درحین گشت و کنترل منطقه درارتفاعات این منطقه  ، متوجه صدای شلیک گلوله در منطقه گردیدند  و سریعا به جستجو و تجسس پرداختند.

 وی افزود: محیطبانان پس از جستجوی منطقه به یک خودروی پژو 405 مشکوک شده  و با دستور توقف خودرو ،اقدام به  تفتیش آن نمودند.

کرمی اظهار داشت: ماموران از داخل این خودرو تعداد یک قبضه اسلحه کمرشکن دولول  و 5 تیر فشنگ چهارپاره ( حمل فشنگهای چهار پاره غیر مجازمی باشد )  و یک تیر فشنگ ساچمه کشف و ضبط  کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه بعد از بازجوئی بعمل امده از صاحب سلاح که اززنبورداران مستقر در منطقه ارجمند نیز هست ، مشخص شد به منظور متواری نمودن خرس در منطقه اقدام به شلیک 4 تیر نمود تصریح کرد: ماموران اجرائی به منظور جلوگیری از شکار خرس یا هرگونه حیوان حمایت شده سریعا نسبت به ضبط اسلحه و دیگر ادوات این متخلف اقدام نمودند.

کرمی ادامه داد : در منطقه ارجمند به علت وجود کندوهای زنبور عسل ، چندین بار خرس توسط زنبورداران مشاهده گردیده و خساراتی نیز مانند شکستن کندوها و برهم زدن آن به زنبورداران وارد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار