امیرپوردستان در مراسم تشییع و تدفین 3 شهید گمنام دفاع مقدس:

امروز مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع غزه با اقتدا به مکتب شهادت طلبی ما ایستادگی می‌کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا است، گفت: امروز مسلمانان دنیا و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با اقتدا به مکتب شهادت طلبی اباعبدالله الحسین و شهدای دفاع مقدس ما ایستادگی می‌کنند و ان شالله برای بار چهارم پیروزی را به دست می‌آورند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در ستاد نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برگزار شد.  
 
امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت گفتن ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما لیاقت و شایستگی دهد تا مشمول عنایات خاصه آن بزرگوار باشیم.
 
وی افزود: خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در اینجا گرد هم آمده است تا عزیزان شهدای گمنام را همراهی کنند و امیدواریم میزبانی ستاد نیروی زمینی ارتش در این زمینه مقبول پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم قرار گیرد.  
 
امیرپوردستان با اشاره به روایاتی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند در بسیاری انسان‌ها این لقلقه زبانشان است و فقط حرف دین را می‌زنند و ظاهر دین تا منافعشان حفظ شود و روزی‌شان به خطر نیفتد اما در روز خطر که روز از جان گذشتگی است چه قدر دین‌داران کم هستند.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یا اباعبدالله الحسین پدر و مادر فدایتان شود آن زمان که شیپور جنگ نواخته شد و رژیم بعثی عراق برای تصرف خوزستان و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با 12 لشکر زره‌ای و مکانیزه و حمایت بیش از 23 کشور به کشورمان تعدی کرد فرزند شما حضرت روح الله از حسینیه جماران ندای شما را تکرار کردند و ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی نشان دادند که دین تا عمق جانشان نفوذ کرده است.  
 
وی افزود: زن و مرد و پیر و جوان به ندای حق لبیک گفته و جبهه‌ها را پر کرده‌اند و شهدا پروانه وار سوختند تا دیگران راه را گم نکنند آن‌ها بر زمین می‌افتادند تا دیگر همرزمانشان مقاوم بایستند باقی بمانند و راه را ادامه دهند.  
 
امیرپوردستان اظهار داشت: این شهدا درس گرفته مکتب اباعبدالله الحسین(ع) هستند که یکه و تنها در برابر لشکر تا به دندان مسلح دشمن می‌ایستند و مقتدرانه و مستحکم در برابر دشمن ندا می‌دهد که هیهات من الذله.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امام حسین(ع) خطاب به لشکر یزید فرمودند ای آدم نابه‌کار فرزند نابه‌کار؛ من حسین فرزند زهرا و علی و پیامبر(ص) را میان کشته شدن یا تسلیم مخیر می‌کنید اما هرگز ذلت نمی‌پذیرم.  
 
امیرپوردستان گفت: خدا را شکر که امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت این خون‌های پاک شهدا به جایی رسیده که امروز مسلمانان دنیا و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با این مکتب ایستادگی می‌کنند و ان شالله برای بار چهارم نشان می‌دهند این پیروزی را به برکت فرهنگ شهادت طلبی به دست می‌آورند.
 
وی افزود: عزت، سربلندی و اقتدار ملت‌ها در گرو این فرهنگ است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: شهدای عزیزی که زینت بخش این مجلس و روشنی‌بخش این ستاد هستند دوستان و همرزمان و خانواده محترم شهدا همه به استقبال شما آمده‌اند و خیلی‌ دوست داشتیم آدرس و نشانی می‌دادید تا از پدر و مادر و خانواده‌تان که انتظار می‌کشیدند دعوت کنیم اما می‌دانیم شما می‌خواهید به خانم فاطمه زهرا اقتدا کنید همان طور که مزار آن بانوی عزیز گمنام است.  
 
وی خاطر نشان کرد: این شهدای عزیز و مزار پاکشان چشمه‌ای است که نهال ایثار و از خودگذشتگی را در ستاد نیروی زمینی بارور می‌کند و جوانان آن را می‌بینند و در هر مقطعی که کشور نیاز داشته باشد با اقتدا به این شهدا و روح تدین و ولایت‌مداری انجام ماموریت می‌کنند.  
 
گفتنی است؛ دو تن از این سه شهید گمنام در جزیره مجنون و یک تن از آنان در جریان تک دشمن در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسیده‌اند.  
 
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش حضور داشتند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر ، پور ، دستان ، تشییع ، تدفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار