برخورد جدی با آراء ماده صد واحد های تجاری شمال شرق تهران

رئیس اداره حقوق شهروندی منطقه 4 از تعیین تکلیف آراء ماده صد املاک مسکونی و تجاری و پلمپ واحدهای متخلف خبر داد.

 محسن محمودی رئیس اداره حقوق شهروندی منطقه 4 در  گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور ساماندهی واحدهای تجاری فاقد مجوز و یا اداری متخلف و تعیین تکلیف آراء ماده صد این واحد‌های طی نشستی با حضور رؤسای ادارات حراست و بازرسی و شهرداران نواحی 9 گانه بر تعیین تکلیف آرای ماده صد و تخلفات صورت گرفته توسط مالکان واحدهای تجاری محدوده منطقه 4تأکید شد.

وی ادامه داد: متأسفانه تعدادی از واحدهای تجاری شرکت‌ها نسبت به تعیین تکلیف آراء ماده 100 واحدهای تجاری اقدام نمی‌نمایند بلکه نسبت به فک پلمپ این واحدها به صورت غیر قانونی اقدام می‌کنند که کار گروه ویژه‌ای جهت رسیدگی به این گونه واحدها تشکیل شده است.

محمودی اظهار داشت: در این راستان مقرر شد  اجرای صحیح این گونه آراء توسط اجرای احکام نواحی به صورت مستمر ادامه یافته و پس از پلمپ ملک به صورت مداوم از محل بازدید تا در صورت مشاهده فک پلمپ مجدد ملک اقدام گردد.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: هم چنین در این جلسه مقرر تعدادی از املاک که مانع اجرای رای یا مکررأ فک پلمپ می نمایند یا تاکنون رأی آن‌ها اجرا نشده شناسایی تا از طریق اداره حقوقی به صورت ویژه ضمن هماهنگی با دادستان ویژه شهرداری ها نسبت به اخذ دستور قضایی سریع در پیگیری شکوائیه‌های فک پلمپ اقدامات قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعیین ، پلمپ ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار