والیبال ایتالیا برای رسیدن به سکو به توانی مضاعف نیازمند است

رسانه‌های خبری در ایتالیا معتقد هستند که تیم والیبال بروتو برای رسیدن به سکو در لیگ جهانی باید مقابل ایران با قدرتی بیشتر بالاتر ازآنچه تا به حال نشان داده ظاهر شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رسانه‌های خبری در ایتالیا بعد از شکست تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل برزیل عملکرد تیم بروتو را خیلی زشت دانسته و یادآور خاطرات دو سال گذشته در المپیک و چهار سال گذشته در مرحله نیمه نهایی از رقابت‌های جام جهانی شدند.

تیم ملی والیبال برزیل در این بازی کاملا مسلط حرکت کرده و به طور حتم در بازی روز یکشنبه هم به همین منوال در مقابل آمریکاییها پیش خواهد رفت تا بتواند دهمین موفقیت خود را در لیگ جهانی جشن بگیرد در مقابل تیم ملی والیبال ایتالیا در این کاملا پر اشتباه ظاهر شده و نتوانست از پس برونو و هم تیمی‌هایش برآید.

این تیم از نظر روحی هم در این بازی کاملا ضعیف پیش رفت به همین دلیل نتوانست سطح کاری خود را مقابل برزیلیها به خوبی حفظ کند.

حال آتزوریها باید به مصاف تیم ملی والیبال ایران بروند و برای اینکه نتوان پروژه آنها را در لیگ جهانی شکست خورده قلمداد کرد باید در این مسابقه برای رسیدن به سکو با قدرتی بیشتر و بالاتر از آنچه که تا به حال نشان داده ظاهر شود زیرا در غیر این صورت نخواهد توانست به سمت سکو حرکت کرده و به مدال برنز مسابقات دست یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار