هاآرتص در یادداشتی نوشت:

نتانیاهو قصد حمله به ایران را داشت اما در غزه گیر افتاد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در یادداشتی نوشت که نتانیاهو قصد حمله به ایران را داشت اما در عوض هم‌اکنون در غزه گیر افتاده است.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این روزنامه در یادداشتی نوشت: نتانیاهو قصد حمله به ایران را داشت اما در عوض هم‌اکنون در غزه گیر افتاده است.

نتیجه مذاکرات هسته‌ای وین بین ایران و 5 +1 و تمدید مذاکرات به مزاج بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل خوش نیامد و وی باز هم می‌‌توانست رسانه‌های محلی و بین المللی را جمع کند و بار دیگر همانطور که  درباره  توافق موقت در ماه نوامبر گذشته در ژنو گفت، بار دیگر تأکید کند که چهار ماه دیگر، جایزه سرسختی ایران بود. او حتمأ اگر مجال می‌یافت می‌گفت که دسترسی تهران به 2.8 میلیارد دلار پول نقد بلوکه‌شده در برابر  برخی از محدودیت‌ها در غنی سازی اورانیوم بدان معنی است که ایرانی‌ها می‌تواند پژوهش های نظامی هسته ای خود را آزادانه ادامه دهند، در حالی که تحریم‌های غرب نیز کاهش می‌یابد. اما او در حال حاضر نمی‌تواند هیچ کاری بکند. 

هاآرتص افزود: با استقرار بخش عمده ای از واحد های منظم نیروهای ارتش اسرائیل در داخل و اطراف نوار غزه، و اعزام 70،000 نیروی ذخیره تاکنون بیش از 300 فلسطینی کشته شده‌اند و چیزی که نتانیاهو در حال حاضر می‌خواهد نگه داشتن حمایت رهبران حاضر در مذاکرات وین است. در ماه‌های اخیر، مقامات اسرائیلی بارها هشدار داده بودند که بدترین نتیجه تبدیل توافق موقت ضعیف با ایران به یک وضعیت دائمی است. "اما با وجودیکه نتانیاهو واقعا فکر می‌کند تمدید توافق تا ماه نوامبر واقعأ انتقادبرانگیز است، نمی‌تواند در حال حاضر چیزی بگوید، زیرا او در غزه گیر کرده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۳
مگه اینجا فلسطینه دفعا دیگه با احتیاط تر نظر بدین چون شوخی با ایران بازی با دم شیره
آخرین اخبار