مومنی: عیار اجتماعی و فنی کی‌روش در جام ملتهای آسیا مشخص خواهد شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک کی‌روش باید در دستور فدراسیون قرار گیرد زیرا عیار وی به لحاظ فنی و اجتماعی در جام ملتها است که مشخص می‌شود.

محمد مومنی کارشناس فوتبال استقلال تهاران در خصوص عملکرد استقلال در ذهن نقل و انتقالات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک تیم فوتبال استقلال با توجه به وضع قانون سقف قرارداد و با توجه به مشکلات و تغییر مدیر عامل و پول کم در جذب بازیکن خوب عمل کرده است.
وی در ادامه افزود: به نظر من نفرات جذب شده استقلال در حد بسیار مطلوبی بوده‌اند و می‌توانند به این تیم کمک کنند.
 
مومنی ادامه داد: به نظر من تیم استقلال امسال در حد قهرمانی لیگ برتر بسته شده است و با جذب یک سری بازیکن به طور قطع در این راستا گام برمی‌دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: امسال استقلال با تمرکز ویژه و فشار کمتری می‌تواند به قهرمانی بیندیشد و این نکته که هم به قهرمانی می‌رسد دور از ذهن نیست.

وی در مورد اینکه آیا استقلال قهرمانی می‌شود یا نه؟ گفت: امسال استقلال فقط در دو جبهه جام حذفی و لیگ برتر به میدان می‌رود و فشار بازیهای آسیایی را روی دوش خود احساس نمی‌کند این کم بودن تعداد بازیها می‌توان به استقلال فرصت تمرکز و ریکاوری بهتری برای قهرمانی بدهد.

مومنی در مورد عملکرد کی‌روش در جام جهانی هم عنوان کرد: به نظر من تیم ما به اینکه بازی تدافعی مناسبی نداشت و زحمت فراوانی متحمل نشد نتیجه خوبی را بدست آورده است و عملکرد کی‌روش در بازیهای جام جهانی خوب بوده است.

پیشکسوت کشورمان در مورد ماندن یا نماندن کی‌روش هم اذعان کرد: به نظر من فرضیه نپذیرفتن کی‌روش و رفتن کار درستی نیست و من دوست دارم وی ادامه دهد به نظر من کی‌روش عیار شخصیت اجتماعی و فنی وی در این بازهای معلوم می‌شود مردم بازی دفاعی در مقابل نیجریه و باخت یک بر صفر مقابل آرژانتین را قبول کردند اما دیگر قبول نمی‌کنند مقابل بحرین، قطر یا عراق و عربستان به همین نتیجه بسنده کنیم بلکه باید کی‌روش فقط به قهرمانی و ارائه بازیهای طلایی در جام فکر کند و تیم را برای قهرمانی آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم ما چه با کی‌روش و چه بدون کی‌روش بتواند موفق و سربلند باشد و بتواند قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، مومنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار