آموزش چهره به چهره بازیافت در مراکز تجاری جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 18، از آموزش چهره به چهره بازیافت در مراکز تجاری این منطقه خبرداد.

فرجام احمدی راد مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش چهره به چهره بازیافت در مراکز تجاری نواحی 7 گانه و محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدأ در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است. 

احمدی راد اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره بازیافت منطقه 18 با حضور در مراکز تجاری محلات 16 گانه این منطقه اقدام به آموزش چهره به چهره بازیافت خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره بازیافت در مراکز و مجتمع‌های تجاری محلات 16 گانه منطقه 18، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، توزیع اقلام آموزشی، سی‌دی، بروشور، کتابچه و پکیج‌های آموزشی بازیافت، انجام تبلیغات محیطی بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است. 

احمدی راد خاطر نشان کرد: ارائه کدهای اشتراک بازیافت در مجتمع‌های مسکونی محلات 16گانه منطقه 18، برگزاری نمایشگاه‌های بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18، نمایش تئاترهای عروسکی بازیافت در مهد کودک‌ها، خانه‌های اسباب بازی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اموزش ، چهره ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار