کارشناس بازار سرمایه

"شاخص" کل روند غیر قابل پیش‌بینی را طی می‌کند

بی‌شک مثبت بودن روند بازار در چند روز گذشته را می‌توان نتیجه برگزاری نشست و تصمیمات سازمان بورس بیان کرد.

 محمدرضا گیوکی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص روند بازار سرمایه بیان کرد: با توجه به روند بازار در هفته‌های گذشته و ورود شاخص به کانال صعودی و با انجام اقداماتی از طرف وزارت اقتصاد، بانک، صندوق توسعه بازار و سرمایه‌گذاران در بورس شاهد رونق بازار در روزهای گذشته بوده‌ایم.
 
وی در ادامه بیان کرد: بازار در هفته‌ی گذشته با شرایط نامطلوب آغاز شد به صورتی که افت بازار همراه با عدم استقبال سهام‌داران، کارشناسان، فعالان و دولت‌مردان پیرامون شرایط بحرانی بازار با تصمیمات مثبت برگزار شد.
 
کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: بی‌شک مثبت بودن روند بازار در چند روز گذشته را می‌توان نتیجه برگزاری این نشست و تصمیمات آن بیان کرد.
 
معاون مالی و اداری شرکت پارس‌نمودگر تصریح کرد: بر این اساس با توجه به شرایط جدید بازار همچنین چهار وضعیت پتروشیمی، خودرو، بانک، فلزات درصدر توجه فعالان بازار قرار گرفته است.
 
وی اظهار داشت: با این حال همچنان شاهد روند غیر قابل پیش‌بینی شاخص کل هستیم.
 
گیوکی بیان کرد: در مقطع کنونی مدیریت صحیح صندوق توسعه بازار می‌تواند موجب تعادل شاخص کل شود و به این طریق با عملکرد صحیح صندوق از بی اعتمادی صندوقداران نسبت به بازار سرمایه جلوگیری شود.
 
کارشناس بازار سرمایه در پایان خاطرنشان کرد چنانچه صندوق توسعه بازار عملکرد مطلوبی داشته باشد و شخصیت‌های حقوقی در بازار فعال‌تر باشند می‌توان امید داشت که بازار روند خوبی را طی کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: روند ، شاخص ، مثبت ، بورس ، سهام ، کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار