در پی تعیین هیئت رئیسه مجلس جدید عراق؛

افخم: نمایندگان منتخب مردم عراق در هر شرایطی از منافع ملی کشورشان حمایت خواهند کرد

سخنگوی وزارت خارجه اقدام نمایندگان مجلس عراق در تشکیل جلسات مجلس و تعیین هیئت رئیسه آن در شرایط حساس کنونی این کشور را دارای پیامی قوی به مخالفان روند سیاسی عراق و نیر تروریست‌ها دانست و گفت: نمایندگان منتخب مردم عراق نشان دادند که تحت هر شرایطی از منافع و مصالح ملی کشورشان حمایت و حفاظت خواهند کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از انتخاب رئیس و معاونان مجلس ملی عراق، این رویداد را گامی مهم و تأثیرگذار در تکمیل روند سیاسی این کشور توصیف کرد.
 
وی اقدام نمایندگان مجلس عراق در تشکیل جلسات مجلس و تعیین هیئت رئیسه آن در شرایط حساس کنونی این کشور را دارای پیامی قوی به مخالفان روند سیاسی عراق و نیر تروریست‌ها دانست و افرود: نمایندگان منتخب مردم عراق نشان دادند که تحت هر شرایطی از منافع و مصالح ملی کشورشان حمایت و حفاظت خواهند کرد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین اظهار امیدواری کرد که مجلس عراق با حضور هوشیارانه و همکاری همه جریان‌های سیاسی این کشور بتوانند گام تعیین‌کننده دیگر خود در تشکیل دولت جدید عراق را در سریع‌ترین زمان ممکن برداشته و در شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی عراق، عزم و اراده ملی در مبارزه همه جانبه با تروریسم را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افخم ، عراق ، هیئت ، رئیسه ، جدید ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار