تفسیری متفاوت از فیلم بشارت منجی

مجموعه "به رنگ آفتاب" فیلم و سریال بشارت منجی را با حضور كارشناسان و بازیگران این اثر هنری بررسی می كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ، در برنامه روز چهارشنبه 25 تیر ماه "به رنگ آفتاب" كه ساعت 17:35 از شبكه یك پخش خواهد شد، سیدمرتضی خاتمی خوانساری و حجت الاسلام مرتضی هوشیاری به‌عنوان كارشناس دینی و نادرطالب زاده كارگردان و سیروس اسنقی بازیگر نقش حضرت یحیی و ولی الله مومنی بازیگر نقش سركرده مخالفان حضرت مسیح حضور دارند و درباره شخصیت حضرت مسیح (ع) و ساخت و تولید این فیلم گفت‌وگو می كنند.
 
دكتر محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و دكتر امین قارداشف ، كارشناس روس هم از دیگر مهمانان به رنگ آفتاب هستند  كه درباره این اثر هنری و بازتاب بین المللی پخش این فیلم و سریال در سایر كشورها با بینندگان صحبت خواهند كرد.
 
فیلم "بشارت منجی" به كارگردانی، نویسندگی و تهیه كنندگی نادر طالب زاده ساخته شده است. احمد سلیمان نیا، سیروس اسنقی، ولی الله مومنی، فتحعلی اویسی، احمد نجفی، مینا باقری، مرتضی ضرابی و حمید رضا نعمت اللهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند كه پس از اكران سینمایی این اثر در تابستان سال 1389 از شبكه اول سیما پخش نیز شد.
 
به "رنگ آفتاب" به تهیه كنندگی و كارگردانی محمد هوشیاری به تفسیر متفاوتی از داستانهای قرآنی و فیلم و سریال‌های تاریخی، دینی و قرآنی كه تا كنون در كشور ساخته شده است، می پردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سلام.فیلم بسیارگویایی بود
آخرین اخبار