" مبانی فهم کلام خدا" به بازار نشر آمد

کتاب " مبانی فهم کلام خدا" نوشته " محمد عینی زاده موحد" توسط انتشارات سروش به بازار نشر آمد.

رسول شکری نیا، مدیر امور بین‌املل انتشارات سروش در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: اولین و مهمترین کتابی که در زمینه ماه رمضان توسط انتشارات سروش منتشر شده، چاپ کتاب "ضیافت حقیقی" است، این کتاب مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شورایی را پیرامون رمضان، فضایل برکات، آثار این ماه و شب‌های قدر در بر می گیرد.
 
وی افزود: کتاب "ضیافت حقیقی" دارای مباحثی نیز از جمله وصیت امیرالمومنین(ع) نکاتی پیرامون قرآن و تذکراتی برای روزه داران است این کتاب از مجموعه کتاب‌های رسانه است که به صورت مجزا چاپ و منتشر شد.
 
مدیر امور بین‌الملل انتشارات سروش ادامه داد: قرآن مجید جیبی به خط " حبیب الله فضایلی" ترجمه " عبدالمحمد آیتی" که نایاب شده بود و اولین قرآن منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران است توسط انتشارات سروش به چاپ دوم خود رسید.
 
شکری نیا تصریح کرد: " ترجمه قرآن مجید جیبی" نثری شیوا و روان دارد. قرآن مجید جیبی در 616 صفحه منتشر شد ترجمه این کتاب ضمن تخصصی بودن برای عامه قابل فهم است.
 
وی عنوان کرد: کتاب " مبانی فهم خدا" نوشته " محمد عینی زاده موحد" از دیگر کتاب های منتشر شده انتشارات سروش است که در هفته گذشته رونمایی شد. این کتاب، از کتاب‌های خوبی و فاخر در زمینه کلام وحی است که از نظر پژوهشی قابلیت تدریس در دانشگاه را دارد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سروش بیان کرد: کتاب " مبانی فهم کلام خدا: مباحث مختلف معرفتی را در زمینه وحی تشریح می کند.
 
شکری نیا اظهار داشت: کتاب " عقل و عشق در حریم عاشورا" نیز توسط  انتشارات سروش منتشر شد، این کتاب اولین جلد از مجموعه 20 جلدی برنامه معرف است که کارشناسان آن " ابراهیمی دینانی" بود کتاب دیگری شامل مجموعه گفتگوهای "‌ابراهیمی دینانی" درباره ماه رمضان با عنوان " صفای رمضان" توسط انتشارات سروش منتشر شد این کتاب نگاهی نیز به نهج‌البلاغه دارد.
 
وی ادامه داد: مجموعه شعری با عنوان " شعر سمیع‌القاسم" و " شعر معاصر فلسطین" اثر " حسین ابویسانی" توسط انتشارات سروش به بازار کتاب عرضه شد این مجموعه شعر، مجموعه‌ای  از شعر شاعران معابر فلسطینی است که به مناسبت انتفاظه سوم فلسطین  جمع آوری و منتشر شد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: بازار ، نشر ، کتاب ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.