تفسیری متفاوت از فیلم بشارت منجی در به "رنگ آفتاب"

مجموعه به" رنگ آفتاب" فیلم و سریال بشارت منجی را با حضور کارشناسان و بازیگران این اثر هنری بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه روز چهارشنبه  به رنگ آفتاب که ساعت 17:35 از شبکه یک پخش خواهد شد، سیدمرتضی خاتمی خوانساری و حجت الاسلام مرتضی هوشیاری بعنوان کارشناس دینی و نادرطالب زاده کارگردان و سیروس اسنقی بازیگر نقش حضرت یحیی و ولی الله مومنی بازیگر نقش سرکرده مخالفان حضرت مسیح حضور دارند و درباره شخصیت حضرت مسیح (ع) و ساخت و تولید این فیلم گفتگو می کنند.

همچنین دکتر محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر امین قارداشف، کارشناس روسی هم از دیگر مهمانان به رنگ آفتاب است که درباره این اثر هنری و بازتاب بین المللی پخش این فیلم و سریال در سایر کشورها با بینندگان صحبت خواهند کرد.

فیلم بشارت منجی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی نادر طالب زاده محصول سال ۱۳۸۳ است.

 احمد سلیمان نیا، سیروس اسنقی، ولی الله مومنی، فتحعلی اویسی، احمد نجفی، مینا باقری، مرتضی ضرابی و حمید رضا نعمت اللهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند که پس از اکران سینمایی این اثر در تابستان سال 1389 و در۱۳ قسمت از شبکه اول سیما پخش نیز شد.

به "رنگ آفتاب" به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد هوشیاری به تفسیر متفاوتی از داستانهای قرآنی و فیلم و سریال‌های تاریخی، دینی و قرآنی که تا کنون در کشور ساخته شده است، می پردازد.

انتها ی پیام/
برچسب ها: فیلم ، بشارت ، منجی ، رنگ آفتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار