رودهن/

رادیو تهران بخش فعال معاونت صدای رسانه ملی

مدیر گروه معارف و تربیت رادیو تهران گفت :رادیو تهران بخش فعال معاونت صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از طیف گسترده مخاطب است.

محمد موحد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : در این مورد که قدیمی ترین مخاطبان رادیو تهران کدام قشر از جامعه می باشند ، گفت : تهران به عنوان پایتخت کشور و خلاصه شده کل کشور در حقیقت سرزمینی با ملیت ها و قومیت هاو مذاهب مختلف و در برگیرنده تمام ارگانها و نهاد های مختلف دولتی و غیر دولتی و سفارتخانه ها و قوه قضائیه و سایر سازمانها یک کشور کوچک است .

مدیر گروه معارف و تربیت رادیوتهران با مقایسه ساختار رفاهی تهران با سایر استانها و شهرستانهای کشور تصریح کرد : تهران با بهره مندی از امکانات فرهنگی و اجتماعی به لحاظ آموزشی در قیاس با ساختار رادیوی استانها و شهرستانهای کشور رتبه بالاتری دارد و علاوه بر عموم مردم اقشار فرهیخته مخاطبان رادیو جوان را تشکیل می دهند .

موحد با اشاره به محوریت موضوعی در شبکه رادیو تهران ، اضافه کرد : رادیو تهران با برخورداری از طیف گسترده مخاطب در حوزه های سیاسی و فرهنگی و به ویژه اجتماعی با برخورداری از گروه های برنامه ریز متخصص با ساخت تولیداتی در قالب های علم و زندگی و ورزش و خانواده نیاز مخاطبان را برطرف می کند .

مدیر گروه معارف و تربیت رادیو تهران با تاکید بر فعالیت گروه خاص در حوزه فرهنگی با وجود اهمیت این حوزه بخاطر تاکید مقام معظم رهبری براین مقوله با نامگذاری شعار سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " ، ابراز داشت : رادیو تهران در مباحث روابط اجتماعی ، تحکیم خانواده ، تربیت کودک در کنار برنامه های فرهنگی از جنس هنری و دینی و معنوی ورود پیدا کرده است .

موحد با بیان این موضوع که تهران کانون فرهنگ کشور است ، با پرداختن به تحولات مدیریتی در رادیو تهران ، اظهار داشت : رادیو تهران از بخش های فعال حوزه صدا رسانه ملی ، دکتر صوفی معاونت صدا رسانه ملی از مدت ها پیش به دنبال ایجاد تحولاتی اساسی در این بخش از رادیو بودند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.