مؤمنی: بازی فینال، نمایش تنوع تکنیک و تاکتیک بود/ افت محسوس بدنی، دلیل عمده باخت آرژانتین است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک یکی از جذاب‌‌ترین بازی‌ها، بازی دو تیم آرژانتین و آلمان بود بازی که نمایش تنوع تکنیک و تاکتیک از سوی هر دو تیم بود.

محمد مؤمنی کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی فینال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک بازی فینال بسیار بازی خوبی بود و از لحاظ کیفی در بهترین سطح خود برگزار شد.

وی در ادامه افزود: به نظر من بازی فینال جام بیستم ارائه‌گر تنوع در بازی‌های منحصر به فردی بود که ما شاهد آن بوده‌ایم.

مؤمنی ادامه داد: به نظر من در بازی فینال هر دو تیم ارائه‌گر تنوع کارهای تکنیکی و تاکتیکی بوده است و این باعث جذب و گرایش تماشاگر بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تیم فوتبال آرژانتین تصریح کرد: به نظر من آرژانتین بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ما شاهد نظم زیادی از این تیم بوده‌ایم و در بازی فینال هم خوب ظاهر شد و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

وی به دلایل باخت آرژانتین پرداخت و گفت: یکی از دلایل باخت آرژانتین افت محسوس بدنی در دقایق پایانی وقت قانونی و وقت تلف شده بود به طوری که همه زمان ممکن را به دفاع صرف پرداختند.

مومنی در ادامه به تشریح عملکرد آلمان پرداخت و عنوان کرد: آلمان تیمی بود که از ابتدا برای کسب عنوان قهرمانی وارد جام شده بود و بازی‌های موفقی از این تیم دیده بودیم این تیم نوسان بازی یا افت نداشته و دچار ضعف نشده بود و شاید عنوان یک دست بودن برازنده تیم آلمانی است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد کیفیت کلی جام جهانی برزیل تاکید کرد: به نظر من جام بیستم برای ما تجربه داشت، گر چه کیفیت پایین بود اما می‌توان درس‌های فراوانی از جام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال جام جهانی با همه خاطرات خود به پایان رسید و من امیدواریم که مربیان، بازیکنان ما از این بازی ها درس گرفته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکنیک ، تاکتیک ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار