رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران:

انگشت اتهام "معوقات بانکی" را به سمت بنگاه‌ها نگیریم

مرتضوی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی نقشی در معوقاتشان نداشته‌اند و باید حساب این واحدها را از سایر بدهکاران بانکی جدا کرد.

سید محمدرضا مرتضوی رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه، حوزه تولید کشور نیازمند حل مشکلات بانکی است، اظهار داشت: هم‌اکنون واحدهای تولیدی به دلیل معوقات بانکی خود، با مشکلات زیادی مواجه‌اند.  

وی افزود: حساب واحدهای تولیدی و صنعتی را باید از سایر بدهکاران بانکی جدا کرد چرا که، این واحدها هیچ نقشی در معوق شدن بدهی‌هایشان نداشته‌اند.

مرتضوی با تأکید بر اینکه برای برون‌رفت این شرکت‌ها از بحران باید برنامه‌ریزی شود، گفت: با توجه به فضای اقتصادی و افزایش نرخ هزینه‌های تولید و تورم واحدهای تولید امکان پرداخت بدهی‌هایشان را نداشتند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران با تأکید بر اینکه نباید اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی به جای معوقاتشان اخذ شود، تصریح کرد: هم‌اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی در شرایطی قرار گرفته‌اند که نیازمند تدبیری جهت افزایش ظرفیت خود هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقا
۱۴:۵۸ ۲۸ تير ۱۳۹۳
میگم این تورم فقط برای کارخانجات شما حاجیون بوجود آمده و تنها شما متضرر میشین- کارمندا چی؟
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۰۸:۲۸ ۲۸ تير ۱۳۹۳
اين واحدهای درحال تعطيل شدن رادرسايت ليست کنيد،ايرانخودروکه ميگفتن ورشکست شده صددرصدتعديل مثبت داشته همينطورکيميدارووديگرشرکتها
آخرین اخبار