لیگ جهانی والیبال 2014

بهنام محمودی: باید ملی‌پوشان خودشان را خوب باور کنند/ کسب سکو در لیگ جهانی نیاز به گذر زمان دارد

ترکیب 14نفره تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات مرحله نهایی بامداد امروز عازم ایتالیا شدند.

  بهنام محمودی عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به جز2 بازی اول مقابل ایتالیا یکی از ستاره‌های مسابقات محسوب می‌شد که عملکرد قابل قبولی داشت این روند حضور موفق والیبالیست‌های ایرانی تا بازی پایانی مرحله مقدماتی ادامه پیدا کرد.
 وی تصریح کرد: در مرحله نهایی باید از ملی‌پوشان انتظار ارائه بازی‌های خوب و حرفه‌ای مقابل حریفان داشت، ما برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی باید برای 2الی3 سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.
وی در خصوص مهمترین مهمترین نیاز ملی‌پوشان در این روزهای باقی مانده تا شروع مرحله نهایی گفت: ملی‌پوشان باید در این مرحله به مرز خودباوری مطلوب دست پیدا کرده و با هم دلی مقابل حریفان بازی کنند و برای شکست رقبا از جان مایه‌گذارند ملی‌پوشان کشورمان به حمایت مسئولان و رسانه‌ای هم احتیاج مبرم دارند.
وی گفت: تیم برزیل از نظر رومی روانی برای حضور در مرحله نهایی متحول شده است آنها در این مرحله برای دفاع از عناوین و قدرت گذشته خود حاضر می‌شوند روسیه نیز به عنوان قهرمان لیگ جهانی 2013 برای تکرار این عنوان پا به عرصه مسابقات می‌گذارد با توجه به این مسائل کار ملی‌پوشان ایرانی در مرحله نهایی بسیار سخت و سنگین است.
 بهنام محمودی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از ملی‌پوشان توقع صعود به جمع چهار تیم برتر و یا کسب سکو را داشت؟ گفت: به نظرم توقع کسب مقام تا حدودی بی‌جاست ما باید از ملی‌پوشان توقع انجام بازیهای خوب را داشته باشیم تیم ملی ایران باید ابتدای جایگاه خود را در جمع هشت تیم برتر جهان تثبیت کند و سپس به دنبال ارتقا به جمع چهار تیم برتر جهان باشد. نیل به این اهداف مستلزم گذشت 2 الی 3 سال حضور در لیگ جهانی است.
 انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار