حمیدی: هدف از عقد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و فدراسیون فوتبال، توجه به فوتبال پایه است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بدون شک بستن تفاهم‌نامه مابین وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون فوتبال کمک به تیم ملی در آینده نزدیک و توجه به فوتبال پایه است.

روز گذشته تفاهم‌نامه ای بین وزارت آموزش پرورش و فدراسیون فوتبال امضاء شد که در طی آن مهرزاد حمیدی، معاون وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک امضاء تفاهم نامه می‌تواند توجه به فوتبال پایه را بیشتر کند و در آینده نیز برای کمک به فوتبال ملی موثر واقع شود.

وی در ادامه افزود: من 4سال است که با کفاشیان ارتباط داشته‌ام و دوست داشتم که هرچه زودتر تفاهم‌نامه‌ای منعقد شود تا فوتبال باید و آکادمیک را مدنظر قرار دهیم.

حمیدی ادامه داد: با این تفاهم‌نامه نگاه ورزش کشور ما به سمت فوتبال معطوف می‌شود و با توجه به فوتبال پایه می‌توانیم ضمن کشف استعدادها از مقطع دانش‌آموزی همکاری‌هایمان را با فدراسیون در راستای تقویت تیم ملی و توجه به قشر مستعد دانش‌آموز کمک نماییم.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در قشر دانش‌آموز استعدادهای شکوفا نشده و نهفته‌ای وجود دارد که به دلیل نداشتن زمینه رشد نمی‌تواند بروز پیدا کند و دچار مشکلات اساسی می‌شویم و ضعف فوتبال در مقاطع بالاتر ناشی از عدم توجه به فوتبال پایه دانش‌آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که همین کودکان و نوجوانانی که آینده سازان این مرز و بوم هستند. با امضاء این قرارداد نامه و تفاهم‌نامه روز به روز به سمت پیشرفت و تعالی پیش می رویم و روزی برسد که تیم ملی با وجود این آینده سازان در عرصه‌های ملی وبین‌المللی بدرخشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تفاهم ، عقد ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار