فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روحانی به هیچ‌وجه مرجع اصلاح‌طلبان نیست/عبور از دولت یازدهم، تاکتیک محافل سیاسی اصلاحات

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: همچنان که در گذشته اصلاح‌طلبان عبور از خاتمی را مطرح می‌کردند امروز هم گذر از دولت یازدهم را با حرکت‌های تاکتیکی در محافل سیاسی مطرح می‌کنند.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان با مفهوم "مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود" اظهار داشت: حسن روحانی به هیچ‌وجه مرجع اصلاح‌طلبان نیست، چرا که برنامه‌های وی در انتخابات سال 92 مورد پسند اکثریت مردم و جناح‌های سیاسی کشور قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به ویژه طیف مرتبط با فتنه 88 مرده‌اند و هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند، افزود: همچنان که در گذشته اصلاح‌طلبان عبور از خاتمی را مطرح می‌کردند، امروز هم گذر از دولت یازدهم را با حرکت‌های تاکتیکی در محافل سیاسی مطرح می‌کنند، چرا که چاره‌ای جز حمایت از رئیس دولت یازدهم ندارند.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دکتر روحانی را هوشمندتر از اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان دانست و افزود: رئیس دولت یازدهم همواره به دنبال تحقق گفتمان اعتدال است، اما آنچه که وی را در تحقق برنامه‌هایش موفق می‌کند، دوری از جریان تند اصلاحات و روشن کردن مرز خود با افراد مرتبط با جریان فتنه است.
 
وی با بیان اینکه امروز باید حل مسائل اقتصادی کشور دغدغه اصلی دولت یازدهم باشد، بیان داشت: بدون شک مهمترین مسئله اقتصاد کشور بیکاری، تورم و تثبیت قیمت‌ها است، که باید فضای امروز نیز در مسیر اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.
 
فروزنده تاکید کرد: رئیس جمهور مراقبت کند چرا که جریانات تند اصلاحات در تلاش برای خارج کردن دولت روحانی از اتوبان هستند.
 
عضو  شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ورود دولت به دعواهای سیاسی سمی مهلک است، خاطرنشان کرد: ورود به مسائل سیاسی برای دولت نه شرعا جایز است و نه براساس عقل و منطق رواست، بنابراین این مهم مراقبت لازم از رئیس‌جمهور و یارانش را می‌طلبد، تا در فکر اولویت‌های جامعه باشد.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار