عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

عقب انداختن "استیضاح" یعنی لطمه زدن به بدنه علمی کشور/ بهره بردن سودجویان از این فرصت یک‌ماهه

دلایل درخواست "استیضاح وزیر علوم" کاملا منطقی و ضروری است و به تعویق انداختن استیضاح می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیری به بدنه علمی کشور وارد سازد.

احمد آریایی ‌نژاد نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بنده خود جزء نمایندگان درخواست کننده استیضاح وزیر علوم بوده‌ام و به شدت اعتقاد دارم که پتانسیل‌های علمی آموزشی کشور در جایی غیر از حوزه آموزشی در حال خرج و هدر رفتن است.

وی گفت: به تعویق انداختن استیضاحی که دلایل کافی و منطقی برای آن وجود دارد، امری نادرست و دور از انتظار است، چرا که اگر ما جلوی ضرر را هر چه زودتر نگیریم در آینده با مشکلات بیشتری مواجهه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: حوزه آموزشی در حال حاضر به شدت تحت تاثیر این استیضاح است و باید نمایندگان مجلس وظیفه و رسالت اصلی خود در این زمینه را به طور کامل ادا کنند، چراکه حفظ منافع دانشگاه و دانشجویان وظیفه تک‌تک مسئولان کشور است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهادر
۰۳:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۳
اصلا وزیر علوم هیچ فعالیتی انجام نمیده.به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای که زیر نظر وزارت علومه واقعا داره ظلم میشه.مسئولین هم چشماشونو بستن
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۶:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اصلا دلیل استیضاح چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اینکه وزیر جلوی بورسیه افرادی را که معلوم نیست با کمک چه کسانی داشتند هیئت علمی دانشگاه میشدند گرفته است چرخ حرکت علمی را نگه داشته است؟؟؟
-
حسن
۱۳:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اتفاقا"خیلی هم بی منطق وکاملا"سیاسی است.
آخرین اخبار