اول این ارقام را محاسبه کنید بعد ازدواج کنید!

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد زنانی که بین 7 تا 9 سال از همسرشان بزرگ تر هستند 20 درصد آمار مرگ و میر بیشتری نسبت به زوج های همسن خود دارند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، مردانی که با زنان جوان تر از خود ازدواج کنند عمر طولانی تری خواهند داشت و بیماری ها در آن ها کمتر است.

بررسی ها نشان می دهند، بهترين فاصله سني بين دختر و پسر حدود 2 تا 5 سال است. يعني بهتراست حداقل 2 سال دختر كوچكتر از پسر باشد، اين فاصله مطمئن ترين و لازم ترين زماني است كه بايد رعايت شود. با توجه به سرعت رشد  و پختگي دختران در زمينه رشد و نسبت به پسران، كه به مراتب نزديك به دو سال جلوتر است، توصيه مي شود كه اين زمان رعايت شود تا در نهايت سطح فكري و پختگي رواني نزديك به هم باشند و در مواردی روان پزشکان بر این باورند سن دختر باید نصف سن پسر بعلاوه 7 باشد.

گفتنی است، دانشمندان با مطالعه روی زندگی زوج هایی با اختلاف سنی های متعدد در یافتند ان دسته از زوج هایی که اختلاف سنس کمتری دارند و زنان در آن کوچکتر از مردان هستند زندگی زناشویی به مراتب بهتری دارند و مشکلات و مسائل سخت زندگی و دعوا و جر و بحث های متعدد در آن ها کمتر است.

نتایج مطالعات نشان می دهند، آنچه در این مورد می توان به طور قطعی پیشنهاد نمود آن است كه بین سن زوجین تناسب منطقی و معمولی وجود داشته باشد زیرا تناسب های فرهنگی و اقوام و نژاد های مختلف سن ازدواج نیز در آن ها متغیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سن ، ازدواج ، محاسبه ، دختر ، پسر ، فاصله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار