در میان سکوت جوامع بین‌المللی و رسانه‌های دنیا

اشک‌‌های خبرنگار، خبر از عمق فاجعه غزه می‌دهد + فیلم

خبرنگار اعزامی صدا و سیما در حالی که اتفاقات غزه را به طور زنده گزارش می‌کند به دلیل عمق فاجعه، احساسات بر او غلبه کرده و اشک می‌ریزد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، این روزها مردم غزه از پیر و جوان گرفته تا کوچک و بزرگ در زیر حملات وحشیانه و موشک‌باران رژیم اشغالگر قدس و در سکوت جوامع بین‌المللی و رسانه‌های دنیا به شهادت می‌رسند.

در میان این سکوت، تنها رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که در تمامی لحظات همراه مردم فلسطین بوده‌اند، این بار نیز جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را لحظه به لحظه بازتاب می‌دهند.

شبکه خبر به عنوان یکی از این رسانه‌ها اخبار غزه را لحظه به لحظه دنبال کرده و در صدد است در میان سکوت رسانه‌های دیگر کشورها، اتفاقات رخ داده در سرزمین‌های اشغالی را به مردم منعکس کند.

"یوسف فارس" خبرنگار اعزامی صدا و سیما یکی از چندین خبرنگاری است که برای پوشش خبری فلسطین پا به سرزمین‌های اشغالی گذاشته است.  

وی در یکی از ارتباط های زنده با مجری شبکه خبر به علت دیدن صحنه‌هایی از شهدای فلسطین و عمق فاجعه نمی‌تواند احساس خود را کنترل کند و اشک‌هایش جاری می‌شود.

یوسف در حالیکه اشک می‌ریزد عنوان می‌کند: "تعداد زخمی‌ها بسیار بالاست، خدماتی که به بیماران ارائه می‌شود بسیار نامطلوب و پایین‌تر از حد متوسط است، بمباران‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و امیدواریم که این تصاویر را مجامع بین‌المللی ببینند و سکوت خود را بشکنند و ببیند که چگونه کودکان و سالخوردگان در اینجا آسیب می‌بینند.

گفتنی است؛ بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی تا کنون بیش از 120 نفر به شهادت رسیده و 800 نفر نیز زخمی شده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مروه
۰۹:۵۷ ۲۹ تير ۱۳۹۳
خدایا به حق این ماه مبارک ظهور آقا و سرورمون صاحب الزمان عج زودتر بگردان ... مرگ بر اسرائیل و اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
عارفه
۱۱:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۳
خدایا هر روز تو اخبار نشون میده بچه های مظلوم چجور بی گناه پرپر میشن خدایا ظهور منجی ما رو نزدیک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۹۳
شما صبح خبري مبني بر حمله تروريستها به يك مجتمع مسكوني در بغداد كه حكايت از قتل و عام تعداد زيادي مردم بي گناه كه در ميان آنها 29 زن بودند را گذاشتيد البته در دو سطر و بلافاصله برداشتيد .خدا لعنت كند جنايتكاران را چه اسراييلي و چه داعشي و ... ولي چرا براحتي و بدون گزارش مبسوط از كنار آن خبر و خبرهاي مشابه مي گذريد ولي درخصوص خبرهاي مربوط به غره و فلسطينيها .... اين جور با اب وتاب حرف مي زنيد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۲:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
اللهم سلم غزه واهلها من کل شر
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۱:۴۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
دیگه سایتتون مثل قبل چنگی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدا این صهیونیست های بی رحم و ظالم را لعنت کنه. انشاالله هر چی زودتر عذاب به سرشون نازل بشه... عجب روزگار هرج و مرجی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خداوند نابود كنه تفكر صهونيستي رو ، خداوند نابود كنه تفكر وهابييت رو ، خداوند نابود كنه تمامي ستمگران عالم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۳
من یه سوال دارم چرا جنبش عدم تعهدها بعد از سازمان ملل بعنوان دومین گروه بزرگ کشورهای جهان در برابر زیادیخواهیها و نابرابریهای آمریکا مقاومت نمی کنن چرا همه آن صدو خوردی کشور بیانیه ای صادر نمی کنن مبنی بر بیرون آمدن کشورهای این جنبش از سازمان ملل در صورتی که تقاضاهای این جنبش برآورده نشود اگر این کشورها از سازمان ملل کناره گیری کنن سازمان ملل با عمه و خالشون میخان حکمفرمایی کنن. من فکر می کنم بعضی کشورها دست نشانده غرب و آمریکا در این جنبش وجود دارن و بعضی کشورهای ضعیف و بی خاصیت هم وجود دارد که از خودشون اختیاری ندارن فقط کارشون اطلاع رسانی به آمریکاست. اتحادیه عرب باید شرم کند بابا خیلی عربها بی خاصیتن.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۲:۲۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
واقعا باعث تاسف برای این سازمان ملل که البته نام سازمان ملل برای این موسسه اشتباه می باشد بیشتر شبیه سازمان 5 ملت است که البته نام ملت هم اشتباه است چون هیچ ملتی با هر دین ومسلک مخالف این تجاوزات است پس بهتر است نام این سازمان را سازمان دولت اسراییل است....خدا این خانه عنکبوتی را ویران کند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
عجب صبری خدا دارد
مرگ بر آل سعود - اسراییل و شیطان بزرگ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۰:۴۵ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه این قاتلین خونخوار وتمام کسانی رو که از کارهای کثیفشون حمایت میکنن
United States of America
gfg
۲۲:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اولا این تقلیدیه از مجری شبکه الجزیره دوما مال سوریه خونشون پرتقالیه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۵۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اسراییل وحشی جنایت میکند امریکا و غرب و بی بی سی تروریست حمایت میکند،مرگ بر حقوق بشر امریکایی که اجازه کشتن کودکان فلسطینی را به اسراییل غاصب میدهد.زنده باد حماس و مقاومت ملت فلسطین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
چند سال که این فاجعه بزرگ خاورمیانه رو درگیر خود کرده و روی خوش صلح و ارامش به خود ندیده مخصوصا فلسطین "غزه را که به شهر خون می توان تشبیه کرد"
ای خدا ما را از شر شیطان رانده شده خود حفظ کن. برای ظهور امام زمان دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه اسراییل وامریکا واقعا دل ادم به درد میاد زن وبچه های بی دفاع چه گناهی کردن .مرگ بر امریکا .مرگ بر اسراییل .یا امام زمان تو رو خدا ظهور کن چقدر فاجعه باید ببینیم بیا وجهان رو پر از صلح و ارامش کن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
آیا ایشان برای دانش آموانی که در آتش بخاری های نفتی، در روستاهای این مملکت سوختند هم اشک می ریختند؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۱۵ ۲۱ تير ۱۳۹۳
هر چه میگذرد مشخص است که به نابودی خود نزدیک می شوند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
چه قم ناك واقعا دل مي خواهد دشمنا نشان را از بين ببرم
Iran (Islamic Republic of)
شیخعلی
۲۰:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق خون ریخته شده کودکان معصوم در غزه و سوریه و عراق و ...
آمین
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۲۰:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
برای فهمیدن بهتر افکار اسراییلی ها انیمیشن فرمانروایان مقدس رو باز بینی کنید مخصوصا قسمت اول و دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
جمشيد
۱۸:۳۱ ۲۱ تير ۱۳۹۳
كاملا درسته فاجعه غزه بسيار جانسوز است اما آمارهاي شهدا و مجروحين را خبرنگار الجزيره نيز ديروز اعلام كرد و اشكش جاري شد.حواستون باشه كپي برداري نباشه
United States of America
حمید
۱۸:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۳
زنده باد بی توجهی مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۳
تف بر این مدهیان دروغین حقوق بشر ، مثل آمریکا و انگلیس و فرانسه . که خیال می کنند خدا دنیا را برای استفاده و جنایتکاری آنها آفریده است .
Germany
جواد
۱۷:۵۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
الله اكبر . اللهم عجل لوليك الفرج. خدايا قسم به گريه هاي شبانه امام علي ( ع ) ، رزمندگان اسلم را در هر كجاي دنيا بخصوص فلسطين ، عراق و سوريه بر دشمنان قسم خورده دينت بخصوص اسراييل و فريب خوردگان تكفيري هر چه زودتر پيروز گردان. الهي آمين
آخرین اخبار