آگوئرو:‌ مواظب توپ‌های کاشته باشید

مهاجم تیم ملی آرژانتین برای بازی فینال روز یکشنبه در مقابل آلمان به اعضای تیم آرژانتین بر روی ضربات کاشته تیم آلمان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت کورابیا، آگوئرو مهاجم تیم ملی آرژانتین در مصاحبه با کانال تلویزیونی TYC هنگام تمرین در بلوهوریزنته گفت: ما بازی سختی در مقابل آلمان‌ها خواهیم داشت. بازیکنان حیاتی خط میانی تیم ملی آرژانتین باید مواظب توپ‌ها باشند و آنها را به سادگی لو ندهند و تا جاییکه می‌توانند به هم پاسکاری کنند.

بازیکن باشگاه منچستر سیتی گفت: ما باید بازی‌ ارائه دهیم که در شان تیم ملی آرژانتین است و من معتقدم که انها از  ضد حمله‌های برق‌آسای ما واهمه دارند و بازیکنان مدافع آنها هرگز به سرعت ما نخواهند رسید و ما بازیکن سرعتی در تیم زیاد داریم.

آگوئرو هنوز هم شکست صفر- 4 مقابل آلمانها را در جام جهانی 2010 در یک دور هشتم نهایی آفریقای جنوبی را از یاد نبرده و می‌گوید: ما باید نگذاریم که آن نتیجه دوباره تکرار شود.

مهاجم آرژانتینی هشدار داد که: ما باید تمام توجهمان به ضربات کاشته باشد زیر آلمان تمام موفقیتهایش را تا کنون از ضربات ثابت بدست آورده.

وی خاطر نشان کرد: اولین گل تیم یواخیم‌لو در دروازه‌ تیمش هنگامی بود که سرمربی تیم آرژانتین دیگو مارادونا بود که در شهر کیپ تاون در جنوب آفریقا برگزار شده بود و اکنون بازی سخت‌تری مقابل آلمانها نسبت به ان سال خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار