مایکل مان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

حضور وزرای 1+5 در وین فرصتی مناسب برای پیشرفت در مذاکرات

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نمی‌دانم کدام یک از این وزرا به وین سفر خواهد کرد اما این فرصت مناسبی برای پیشرفت در مذاکرات و همچنین دیدار وزرا با ظریف است.

"مایکل مان" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وزرای خارجه کشورهای 1+5 که در دسترس هستند در خواست کرده است تا فردا به وین بیایند اظهار داشت: شاید با حضور وزرا در مذاکرات پیشرفتی صورت بگیرد.  
 
وی ادامه داد: نمی‌دانم کدام یک از این وزرا به وین سفر خواهد کرد اما این فرصت مناسبی برای پیشرفت در مذاکرات و همچنین دیدار وزرا با ظریف است.
 
سخنگوی کاترین اشتون افزود: امروز هم مانند هفته گذشته دیدارهایی در سطوح مختلف برگزار خواهد شد و مذاکرات کارشناسی ادامه خواهد داشت.

مان در پاسخ به این سوال که آیا اشتون جهت استراحت از وین خارج شده است با زیرکی پاسخ داد: خوب به هرحال افراد در رفت و آمد هستند.

گفتنی است روز گذشته سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه کشورمان با هلگا اشمید معاون کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دو نوبت در هتل کوبورگ وین دیدار کردند.

همچنین جلسه کارشناسی ایران و گروه 1+5 بین حمید بعیدی‌نژاد و استفان کلمنت دستیار ارشد کاترین اشتون هم برگزار شد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار