حمایت ویژه‌ی وزارت ارشاد از آثار هنری قرآنی

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسامی از حمایت ویژه‌ی این معاونت از آثار هنری با صبغه‌ی قرآنی خبر داد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجه‌الاسلام "محمدرضا حشمتی" در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن کریم تبریز و در گفت و گو با ستاد خبری نمایشگاه قران کریم تبریز گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از نوآوریهای قرآنی و تولیدات هنری با صبغه‌ی قرآنی حمایت ویژه‌ای خواهد داشت.
 
وی با اشاره به  اهمیت برگزاری نمایشگاه قرآن کریم،‌ اظهار داشت: این نمایشگاه درواقع برآیند یکساله‌ی موسسات قرآنی و نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی است که زمینه تعامل اصحاب فرهنگ و قرآن و تبادل تجربیات فعالان این حوزه را فراهم می‌آورد.
 
وی تاکید کرد: نمایشگاه قرآن باید محل عرضه‌ی نوآوریها و خلاقیتهای قرآنی باشد.
 
حشمتی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن بهترین روش برای تدبر در قرآن و عمل به این کتاب آسمانی است  و تا زمانی که دستمان از آستین قرآن و اهل بیت کوتاه نشود ، همواره در سایه تعالیم قرآنی جامعه ای زنده و به دور از گمراهی خواهیم داشت .
 
وی نمایشگاه قرآن کریم تبریز را از نمایشگاههای بزرگ و تاثیرگذار در سطح کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با توجه پتانسل غنی قرآنی و هنری و فرهنگی این استان، شاهد برگزاری نمایشگاههای بهتر و گسترده‌تر از این نمایشگاه باشیم.
 
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه ی قرآن باید از تمام توان دستگاهها بهره گرفته شود، گفت: نقش رسانه‌ها و در راس آن صدا و سیما برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی بسیار بااهمیت است و باید از این پتانسل به نحو احسن استفاده گردد.
 
گفتنی است نمایشگاه قرآن کریم تبریز از هجدهم تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت 18 الی 23 در محل سالن پروین ا عتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست .

انتهای پیام/
برچسب ها: ارشاد ، وزارت ، قرآن ، عترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار