امیری در جمع خبرنگاران:

مرزهای کشور در امنیت کامل هستند

سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشو بازدیدی را به همراه فرمانده انتظامی هر کدام از مناطق از مرزهای شرقی، کردستان و کرمانشاه داشته است و تدابیری در خصوص ایجاد امنیت این مراکز اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم "آیت الله محمدی گیلانی" که در مسجد ارگ برگزار شد، درباره مراسم تودیع و معارفه معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: این معارفه انجام شد.
 
وی در مورد نشست وزیر کشور با استانداران تصریح کرد: آن جلسه مشترک دولت با استانداران تنها بحث مربوط به استانداری نبود و مواردی را که جنبه عمومی داشت شامل می‌شد لذا این موضوع از سوی 6 نفر از استانداران مطرح و در مرحله کارشناسی قرار گرفت.
 
سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت صداقتی شمشیرباز ایرانی گفت: این موضوع شخصی است و در دادگستری سیستان و بلوچستان در حال بررسی است.
 
امیری درباره امنیت مرزهای کشور گفت: وزیر کشور بازدیدی را به همراه فرمانده انتظامی هر کدام از مناطق از مرزهای شرقی، کردستان و کرمانشاه داشته است و تدابیری در خصوص ایجاد امنیت این مراکز اتخاذ شده  است و موارد را با دقت خاصی مدنظر داریم و از بابت امنیت مرزها مشکل خاصی نداریم.
 
امیری درباره طرح گشت‌های موتوری مربوط به عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: من از این طرح خبر ندارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار