نکیسا: نویر دستکش‌ طلا را می‌گیرد/ از نظر رفتار حرفه‌ای خیلی عقب هستیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تصور من این است که نویر دستکش طلا را می‌گیرد اما دروازه‌بان خوب دیگری چون الجزایر، سویس، کاستاریکا و شیلی را مشاهده کرد.

 
نیما نکیسا‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  اگر برزیل بتواند باخت خود مقابل آلمان را از لحاظ روحی حل کند من فکر می‌کنم بتواند برای مقام سومی بجنگد ولی اگر این مشکل حل نشود یک اتفاق مشابه بازی قبل برای این تیم برابر هلند رخ خواهد  داد .
 
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: هلند استحاق فینالیست شدن را داشت زیرا تیمی است که گل زده  زیادی دارد و خط میانه محکم و فقط در ضربات پنالتی بود که مغلوب آرژانتین شد.
 
وی ادامه داد: آرژانتین در برابر هلند فوتبال بسته‌ای را به نمایش گذاشت و چشم به ضد حملات داشت من فکر می‌کنم این تیم نیم‌نگاهی با ترس به بازی برزیل دارد که تکرار این بازی برایش اتفاق نیافتد.
کارشناس فوتبال کشورمان تأکید کرد: آلمان قهرمان می‌شود فوتبال این تیم منطقی مدرن بوده و در بازی با برزیل صحنه‌های قشنگی را از این تیم مشاهده کردم.

وی بیان کرد: برزیل در حد یک مدعی است وقتی در زمین خود هفت گل می‌خورد تا دقیقه90 تلاش می‌کنند و همین باعث می‌شود که یک گل را جبران کنند.

نکیسا اذعان داشت: تیم برزیل در آن بازی حتی یک کارت زرد هم نگرفت و ناهنجاری نه از تماشاگران نه از بازیکنان در زمین دیده نشد در کمال نظم و آرامش با چشمانی اشک‌آلود از مردم کشورشان عذرخواهی و زمین مسابقه را ترک کردند.
 
وی ادامه داد: آلمان خیلی با شخصیت رفتار کرد و هیچ وقت تیم برزیل را تحقیر نکرد چه در زمین فوتبال چه در محل اقامت خود حال اگر بخواهیم مقایسه‌ای کنیم این رفتار را با فوتبال آسیا چقدر از این لحاظ عقب هستیم و این رفتار حرفه‌ای جای تبریک دارد.

نکیسا خاطرنشان کرد: تصور من این است که دستکش طلا را که به بهترین دروازه‌بان می‌دهند را نویر دریافت می‌کند اما در این جام دروازه‌بانان خوبی چون دروازه‌بان الجزایر، سوئیس، کاستاریکا و شیلی را مشاهده کردم.
انتهای پیام/

برچسب ها: طلا ، رفتار ، حرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۳
من هم باشما هم عقیده هستم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۳
گل گفتی کاش یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۳
واقعآباید تبریک گفت
آخرین اخبار