اخبار استقلال در ترکیه؛

مذاکره با قهرمان لیگ الجزایر برای بازی دوم استقلال/ برخورد عجیب استقلالی‌ها با 2 بازیکن سابق باشگاه

اعضای تیم استقلال در حالی راهی ترکیه شدند تا اردوی 10 روزه‌ای را برگزار کنند. قرار است در این اردو 2 بازی دوستانه انجام شود که استقلالی‌ها در حال مذاکره برای بازی با قهرمان الجزایر هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی پوشان تهرانی که برای برگزاری اردوی 10 روزه عازم ترکیه شده‌اند، قرار است جمعه در مقابل حریف ترکیه‌ای خود قرار گیرند و پس از آن امیر قلعه‌نویی روی بازی با یک حریف قدرتمند اصرار دارد که آبی‌ها نیز مذاکراتی را با تیم قهرمان الجزایر انجام دادند تا این حریف مقابل استقلال به میدان برود.

اصرار سرمربی تیم استقلال به بازی با تیم‌های بزرگتر پیش از رسیدن به شرایط مسابقه است تا بدن بازیکنان را پس از بدنسازی سنگین مورد ارزیابی کامل قرار دهد.

از طرفی مدیرعامل آبی‌ها اقدامات لازم را برای مذاکره با حریف الجزایری که در ترکیه اردو زده، انجام داده است و قرار شده عصر سه‌شنبه این دیدار دوستانه در کمپی که استقلال در آن حضور دارد انجام شود.

***برنامه قابل توجه قلعه‌نویی برای بازیکنان تیم/ 11شب استراحت کامل

اعضای تیم استقلال در حالی در کشور ترکیه مشغول آماده سازی برای فصل جدید هستند که امیر قلعه‌نویی برنامه‌های مدون و قابل توجهی را برای تیم در نظر گرفته است.

امیر قلعه‌نویی، تمرینات استقلال را بصورت منظم در 2 یا سه جلسه برگزار می‌کند و این در حالی است که بازیکنان تیم استقلال از فشردگی تمرینات ابراز ناراحتی کرده و از مربیان تیم خواستند تا شرایط را با تغییر روبرو سازند تا اعضای تیم با بدن‌های افت کرده به تمرینات خود ادامه ندهند.

گفتنی است، سرمربی تیم استقلال دو جلسه تمرینی فشرده را برای اعضای تیم در نظر گرفته است و اعلام کرده که پس از انجام تمرینات اعضای تیم باید 11شب، استراحت مطلق را در دستور کار خود قرار دهند و در اتاق‌هایشان حضور یابند و اگر قلعه‌نویی مطلع شود که اعضای تیم در اتاق‌های خود نیستند و از دستور وی سرپیچی کرده‌اند با جریمه روبرو می‌شوند.

***تمرینات ویژه سرمربی استقلال برای خارجی‌ها

امیر قلعه نویی،‌ سرمربی تیم استقلال برای فصل جدید دو خارجی جدید را جذب کرده است و تمرینات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته است.

سرمربی تیم استقلال دو فصل گذشته با حضور ساموئل که تیم استقلال از بابت اصول حرفه‌ای‌گری و شرایط آمادگی این بازیکن با خیالی آسوده سپری کرد، اما در فصل جدید ساموئل از آبی‌ها جدا شد و به پیکان رفت و این در حالی است که استقلال یک مدافع ارمنی را جذب کرده است و از طرفی دیگر یک دروازه‌بان برزیلی نیز به استقلال آمده است.

شایان ذکر است، این 2 بازیکن تا به حال در فوتبال ایران حضور نداشتند و این موضوع شرایط را برای امیر قلعه‌نویی تغییر داده است به همین دلیل تمرینات اختصاصی برای آنها در نظر گرفته است و پس از پایان هر جلسه تمرینی نیز با آنها بصورت خصوصی گفتگو می‌کند تا از شرایط استقلال و بازی در این تیم کاملا با خبر شوند و با شروع بازی‌ها دچار مشکلات جدی نشوند.

***برخورد عجیب استقلالی‌ها با دو بازیکن سابق/ آندو تیموریان و جباری در ترکیه چه می‌کنند؟

اعضای تیم استقلال در استامبول شاهد حضور تیموریان و مجتبی جباری بودند که این برخورد برای مسئولان و اعضای تیم استقلال عجیب بود.

آبی‌ها در حالی که برای گشت و گذار به شهر استانبول رفته بودند تا خستگی تمرینات سنگین را به در کنند،‌ با شرایطی خاص روبرو شدند زیرا تیموریان و جباری را دیدند.

گفتنی است، تیموریان و جباری اعلام کردند که برای استراحت به همراه خانواده راهی کشور ترکیه شدند،‌ این در حالی است که جباری قصد دارد از ترکیه به قطر برود و در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند، اما داستان حضور آندو تیموریان متفاوت است زیرا این بازیکن قصد مذاکره با یک تیم قطری را دارد و آبی‌ها از این موضوع بی‌خبر بودند و تیموریان را در کشور ترکیه مشاهده کردند. این بازیکن اعلام کرد که برای استراحت به ترکیه آمده اما وی قرار است از این کشور راهی قطر شود و مذاکرات خوبی برای فصل آینده انجام دهد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار