شبکه بی‌بی‌سی عربی گزارش داد: اسرائیل تهدیداتی را درباره هدف قرار دادن مساجد نوار غزه مطرح کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران شبکه بی بی سی عربی گزارش داد: اسرائیل تهدیداتی را درباره هدف قرار دادن مساجد نوار غزه مطرح کرد. 

خبرنگار شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی در غزه گفت: ما شاهد ادامه حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه و ادامه پرتاب موشک‌ها به جنوب فلسطین اشغالی هستیم. جنگنده‌های اف 16 چند موشک به سوی مجتمع امنیتی الانصار در غرب غزه، دانشکده پلیس و خانه چند نفر از رهبران گردانهای عزالدین القسام شلیک کردند.

 شهر رفح شب گذشته شاهد بیش از بیست حمله هوایی بود. شدیدترین حمله هوایی به خانه حافظ حمد فرمانده گردانهای القدس در بیت حانون در شمال نوار غزه بود. حافظ حمد به همراه همه اعضای خانواده اش به جز یک کودک در این حمله کشته شدند. بیشتر مناطقی که امروز هدف قرار گرفت، در اطراف مساجد نوار غزه بود و بعضی از ناظران این اقدام را پیام تهدیدآمیز اسرائیل دانستند و احتمال حمله به مساجد وجود دارد.

 در جنگ سال 2008 بیش از سی مسجد در نوار غزه هدف قرار گرفت. حماس می گوید هنوز هیچ طرفی برای متوقف کردن حمله اسرائیل به نوار غزه وارد عمل نشده است. 

خبرنگار این شبکه افزود: گروه کماندویی حماس توانستند خود را به نزدیک پایگاه عسقلان برسانند. ارتش اسرائیل تصاویری از اعضای این گروه را پخش کرد و سخنگوی ارتش این رژیم هم از کشته شدن همه پنج عضو این گروه خبر داد.

روز گذشته درباره پرتاب موشک ها از نوار غزه روز طوفانی بود و بیش از صد و پنجاه موشک از این منطقه پرتاب شد که گنبد آهنین حدود سی فروند از آنها را سرنگون کرد. ما شاهد شلیک موشک هایی به سوی تل آویو هم بودیم. در مقابل، بیش از چهارصد و چهل حمله هوایی به نوار غزه در مدت بیست و چهار ساعت رخ داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار